شناسهٔ خبر: 67263151 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:

شرکت فولاد زاگرس ایوان ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: پروژه شرکت فولاد زاگرس ایوان با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

رضا محمد رحیمی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی قرار است خوراک مورد نیاز دیگر کارخانه‌ها مثل کارخانه «نورد ایوان غرب» را فراهم کند، اظهار کرد: عملیات اجرایی فولاد زاگرس توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال ۹۲ آغاز شد.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی پروژه شرکت فولاد زاگرس ایوان ۸۶ درصد بود که تا اردیبهشت ماه سال جاری این میزان به ۹۶ درصد رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام میزان افزایش پیشرفت فیزیکی این پروژه را در دولت سیزدهم ۱۰ درصد عنوان کرد و یادآور شد: با ارتقا پیشرفت فیزیکی طرح و رفع مشکلات زیرساختی و تامین برق مورد نیاز کارخانه این پروژه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرحیمی ادامه داد: واحد ذوب که در این مجموعه در حال احداث بوده قرار است که شمش فولادی که مورد مصرف کارخانه‌های نورد را تولید کند.

وی اظهار کرد: نصب تمام سیستم‌های مختلف کارخانه از قبیل تجهیزات برقی، مکانیکی و نوردی توسط مهندسان و متخصصین داخلی انجام شده است.

به گفته محمدرحیمی تعداد ۱۵۰ نفر را به صورت مستقیم و در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما