شناسهٔ خبر: 67263092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

باقری کنی: نشست سازمان همکاری کشور آسیایی هفته آینده در تهران برگزار می شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- سرپرست وزارت خارجه گفت: هفته آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم داشت.

به‌گزارش شفقنا، علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: فعالیت‌های دستگاه سیاست خارجی در بخش‌های مختلف چه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در راستای مطالبات کلی کشور، مردم و جامعه است که صورت می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد، گفت: ما هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم داشت.

باقری کنی گفت: دستاوردهای دولت «شهید» رئیسی و ۱۰۲۰ روز تلاش و مجاهدت ایشان بر همه مشهود و عینی است. امیدواریم این دستاوردهای ملی در همه‌ی مناسبت‌ها به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

باقری کنی به اظهارات روز گذشته محمد جواد ظریف واکنش نشان داد و گفت: در مورد آمارهای اقتصادی باید از دوستان اقتصادی سوال پرسیده شود.

او تاکید کرد: در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه‌های سیاست‌ خارجی هزینه کرد. این سرمایه غنیمت نیست که بخواهند غنیمت ربایی کنند و آن را به تاراج بگذارند. باید از مرزهای سیاست خارجی به عنوان گنجینه ملی صیانت کنیم.

نظر شما