شناسهٔ خبر: 67262971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ظریف در اصفهان: رای ندادن رای دادن به اقلیت است!

«حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند گوش نکنید رای ندادن رای دادن به اقلیت است. رای ندادن پیام نیست و رای ندادن قدرت بخشیدن به اقلیت است و این اقلیت پررویی که ایران را به سمت شرایط ناگوار پیش میبرد.»

صاحب‌خبر -

محمد جواد ظریف در دانشگاه اصفهان گفت: مردم این سرزمین از تاریخ و تمامیت ارضی دفاع کردند و بزرگ‌ترین فرصت هستند نباید فرصت را محدود و تهدید شمارد. نباید اجازه داد ایرانی در هرجا که حضور دارد مقام و منزلتش پایین‌تر از دیگران باشد.

به گزارش جماران وی افزود: ایران قدیمی‌ترین کشور جهان است و چرا این ایران مانده؟ به خاطر شما مانده و یکبار دیگر از نو بسازید. ۸ تیر بار دیگر ثابت خواهید کرد که مردم ایران را هیچ‌کس ناامید نخواهد کرد. هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را تهدید کند.

ظریف در ادامه گفت: حرف کسانی که پیام ناامیدی را القا می‌کنند گوش نکنید رای ندادن رای دادن به اقلیت است. رای ندادن پیام نیست و رای ندادن قدرت بخشیدن به اقلیت است و این اقلیت پررویی که ایران را به سمت شرایط ناگوار پیش میبرد.

من یقین دارم مردم ایران خواست کسانی که و به دنبال جنگ، تحریم و فشار بر ایران هستند، در هر کجا که ایستاده باشند و شما را تحقیر و بمب و تحریم بر سر شما بریزند که در خانه بمانید و گوش نکنید. حضور شما بزرگترین برگ برنده در مقابل فشار اجتماعی و زنده کردن زاینده رود خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما