شناسهٔ خبر: 67401610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

پیام استاندار تهران خطاب به مردم در آستانه انتخابات

تهران- استاندار تهران طی پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آن را یک تکلیف سیاسی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، علیرضا فخاری طی پیامی از مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«از همان روزهای ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات متعددی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ایم و این نظام به عنوان الگویی موفق در مردم سالاری دینی همواره مبتنی بر رأی و نظر جمهور مدیریت شده است.

در واقع انتخابات بهترین فرصت و صحنه برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان بوده و در عین حال ضامن امنیت پایدار کشور و بستری مناسب برای نشان دادن رأی و نظر مردم است.

این عرصه آزمون بزرگی است، که همواره علیرغم تبلیغات ناصواب و توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران به صحنه‌های غرورآمیز حضور پرشور مردم تبدیل می‌شود و جلوه‌هایی زیبا و افتخارآمیز از مردم سالاری دینی و جمهوریت در نظام مقدس اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

مردم عزیز و همیشه در صحنه کشورمان به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و نظام اسلامی و کشور پر افتخار ایران همواره با تاسی به آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» حضوری پرشور در صحنه‌های انقلاب اسلامی داشته اند و اکنون نیز رجاء واثق دارم، این مردم در بیعتی مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضوری افتخارآمیز در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت و حماسه تشییع شهدای خدمت و سید این شهیدان، آیت الله شهید رئیسی را تکمیل خواهند کرد.

بنده نیز به عنوان خادمی کوچک از شما مردم صبور، فهیم و همیشه در صحنه کشور به ویژه استان تهران برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی دعوت می‌کنم و اطمینان دارم، این حضور هرچه پرشورتر و با صلابت تر باشد، بیش از پیش دشمنان ملت، نظام، انقلاب و اسلام عزیز را مأیوس و دوستان را شادمان خواهد کرد.

علیرضا فخاری

هفتم تیرماه یک هزار و چهارصد و سه خورشیدی

نظر شما