شناسهٔ خبر: 67262960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تولید دو محتوای دیجیتالی جدید برای گردشگران خارجی

کتابچه چند رسانه ای گردشگری و  محتوای مرتبط با لغو روادید با ۲۸ کشور جهان، دو محتوای دیجیتال برای گردشگران خارجی است. کتابچه چند رسانه ای گردشگری و  محتوای مرتبط با لغو روادید با ۲۸ کشور جهان، دو محتوای دیجیتال برای گردشگران خارجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا، مسلم شجاعی مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه باید به سمت محتواهای دیجیتالی به جای بروشور و کتابچه حرکت کنیم، گفت: دو محتوای تولیدی جدید داریم، اولین محتوا کتابچه چند رسانه ای گردشگری شامل ۹ کتابچه و ۱۰۸ فایل PDF با ۱۳ زبان بین المللی همچون انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی، ژاپنی، عربی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، ارمنی و… است که شامل موضوعات متنوعی همچون رویداد، غذا، اقامت، سرگرمی و… می شود.

وی افزود: تنوع در رویکرد و محتوا یکی از مهمترین اهداف ما بود و برای تهیه تصاویر این مجموعه زحمات فراوانی کشیده شد.

شجاعی محتوای دوم را مرتبط با لغو روادید با ۲۸ کشور جهان عنوان کرد و گفت: اگر زحمات شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبدالهیان نبود، این این اتفاق مهم رخ نمیداد.

وی گفت: ما قبلاً تجربه این اقدام را داشتیم که بعد از لغو روادید عمان، این کشور هم لغو روادید را دو طرفه کرد و اخیراً هم شاهد لغو روادید از سوی تونس بودیم.

برنامه ای که برای این کتابچه داریم این است که در کنار یک استند و یک موشن این محتوا را به سفارت خانه ۲۸  کشور لغو روادید شده ارسال می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما