شناسهٔ خبر: 67262790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نصیرزاده مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان شد

با اعلام باشگاه فولاد هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل این باشگاه شد. با اعلام باشگاه فولاد هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل این باشگاه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، رسانه رسمی فولاد خوزستان اعلام کرد: «طی حکمی از سوی مدیر عامل هلدینگ گروه توسعه فراگیر فولاد خوزستان هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان منصوب شد.»

این رسانه در ادامه نوشت: «هوشنگ نصیرزاده فرزند خطه زرخیز خوزستان و زاده بهبهان و یکی از مدیران با سابقه و نام آشنا در سطح ملی بافعالیت‌های مدیریت ورزشی متعدد در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه های لیگ برتر است.
وی کارشناس ارشد حقوق بین الملل و دارای سابقه ریاست کمیته تدوین مقررات فدراسیون و مدیر عاملی در باشگاه های گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتور بوده و هم اکنون عضو هیات رییسه سازمان لیگ است.

نصیرزاده دوره های مدیریت باشگاه را در هندوستان، پاکستان، اردن و کاستاریکا زیر نظر فیفا گذرانده و عضو کمیته ارزشیابی کنفدراسیون مرکزی آسیا (کافا) می باشد.
تخصص و تجارب ارزنده این مدیر با سابقه بومی در ساختارسازی، سیستم دهی و نظم و انضباط فرایندی، همواره در سطوح مختلف فوتبال کشور نقشی موثر داشته و از نظرات کارشناسی ایشان در ادوار مختلف فوتبال کشور استفاده شده است.»

انتهای پیام/

نظر شما