شناسهٔ خبر: 67262747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تقدیر از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان

در مراسمی با حضور مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه در اولین روز سفر به استان گلستان ضمن حضور در جمع طلاب گرگان از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده این شهرستان قدردانی کرد.

وی با بیان نمونه‌هایی از برجستگی‌های زندگی علماء خطاب به طلاب جوان گفت: از عمر خود بهتر استفاده کنید، چون این ایام در حکم شب قدر زندگی طلبگی شماست.

وی ادامه داد: کسانی که به جایی رسیده‌اند در سنین پایین کاری کرده‌اند. شرایط جوانانی کمک می‌کند که به بهترین روش آموزش ببینید و کسانی که بتوانند خود را در این سن مدیریت کنند، خوشبختی و رضایت خداوند و حضرت بقیة الله الأعظم را به دست خواهند آورد.

حجت‌الاسلام رحیمیان تأکید کرد: امروز جامعه نیاز به انسان‌های فرهیخته، خودساخته و تحصیل کرده دارد. شما برای آینده‌ای که انبوهی از هجمه به طرف دین و معنویت وجود خواهد داشت، خود را آماده می‌کنید. باید هم از جهت علمی و هم از جهت تقوا خود را آماده کنید و هم علوم حوزوی و هم مباحثی که امروزه مورد نیاز است را بیاموزید. اگر مبانی را یاد بگیرید می‌توانید در عرصه‌های مختلف پاسخگو باشید.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار کرد: باید مهارت‌های مورد نیاز یک طلبه موفق را فرا بگیرید. باید بتوانید خوب بنویسید و خوب صحبت کنید.

در پایان این مراسم از ۳۰ نفر از طلاب برجسته استان گلستان در عرصه آموزش و اخلاق تقدیر شد.

نشست با مدیر و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان، دیدار با اعضای شورای مدیریت و نماینده ولی فقیه در استان، نشست با اساتید و مدیران مدارس علمیه شهرستان گرگان، دیدار با مبلغان و مبلغات حوزه علمیه استان گلستان، بازدید از مدرسه امام صادق(ع) شهر انبارالوم و پروژه در حال ساخت این مدرسه از برنامه‌هایی بوده که در روز اول سفر مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در استان گلستان برگزار شده است.

نظر شما