شناسهٔ خبر: 67262582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مورد عجیب بیرانوند؛ فسخ به خاطر قراردادی که فسخ شده بود!

علیرضا بیرانوند در شرایطی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است که یک مورد عجیب در آن دیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس صبح امروز در اقدامی عجیب قرارداد خود با سرخپوشان را برای دومین‌ سال پیاپی به صورت یک‌طرفه فسخ کرد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در حالی این‌بار دست به فسخ قرارداد زد که دو روز پیش تمام قرارداد فصل جاری به علاوه آپشن‌های خود را از باشگاه دریافت کرده و هیچ طلبی بابت فصل جاری ندارد. بیرانوند اما مدعی است از دو فصل پیش طلبی دارد که می‌تواند به خاطر آن قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کند؛ یعنی بابت قراردادی که خود او در انتهای فصل گذشته آن را فسخ کرده بار دیگر دست به فسخ زده است. پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد مبلغ طلب مورد ادعای بیرانوند از دو فصل پیش چندان چشمگیر نیست.

یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس که نخواست نامی از او مطرح شود در این باره به تسنیم گفت: بیرانوند تمام مطالباتش را بابت فصل جاری را از پرسپولیس گرفته و هیچگونه طلبی از باشگاه پرسپولیس ندارد. طبق شنیده‌ها ادعای او مربوط به قرارداد دو فصل قبل است که آن قرارداد منسوخ و بیرانوند شخصاً فصل گذشته آن را فسخ کرد. در واقع باید گفت نمی‌‌توان اقدام به فسخ مجدد در قراردادی کرد که قبلاً فسخ شده است.

وی ادامه داد: قطعاً فسخ قرارداد بیرانوند غیر موجه است و قطعاً مدیران باشگاه در این مورد تصمیم خواهند گرفت و از تمام ظرفیت‌های ممکن در این زمینه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما