شناسهٔ خبر: 67311968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چالهان‌اوغلو راهی بایرن مونیخ می‌شود؟

باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد شانس خود را برای به‌خدمت گرفتن هافبک ترکیه‌ای اینتر امتحان کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در پی پیچیده شدن فرایند به‌خدمت گرفتن ژوائو پالینیا از فولام حالا نظرش را معطوف به جذب هاکان چالهان‌اوغلو از اینتر کرده است. بایرن مونیخ برای جذب پالینیا هنوز نتوانسته است با فولام به توافق برسد، این در حالی است که پیشنهادی 45 میلیون یورویی که شامل پاداش‌ها هم می‌شود به این باشگاه انگلیسی ارائه داده است اما فولام برای فروش هافبک پرتغالی‌اش رقم بیشتری می‌خواهد، نمی‌توان گفت که انجام شدن این انتقال منتفی است اما بایرن تمایلی به بهبود رقم پیشنهادی ندارد و شروع به ارزیابی گزینه‌های دیگر در بازار نقل‌وانتقالات گرفته است.

نشریه «بیلد» خبر داده است؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ حالا هاکان چالهان‌اوغلو را به‌عنوان گزینه‌ای برای تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت ونسان کمپانی در صورت ناکامی در جذب پالینیا در نظر گرفته‌اند. روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا هم دراین‌باره خبر داد؛ بایرنی‌ها هم از طریق باشگاه اینتر و هم از طریق مدیر برنامه‌های چالهان‌اوغلو وضعیت این بازیکن را در بازار نقل‌وانتقالات جویا شده‌اند. طبق این گزارش؛ بایرن هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نداده اما به‌طور جدی نسبت به جذب هاکان ابراز علاقه کرده است، اینتر اما موضع کاملاً مشخصی دارد و آن این است که هافبکش فروشی نیست!

هاکان چالهان‌اوغلوی 30ساله که تا سال 2027 با اینتر قرارداد دارد و فصل گذشته به اینتر برای فتح اسکودتو کمک کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TRT» ترکیه، ضمن تأیید خبر علاقه‌مندی باشگاه بایرن گفت: مذاکرات ما با بایرن مونیخ ادامه دارد.

گفته می‌شود بایرن مونیخ آماده ارائه پیشنهادی چهارساله با دستمزد 8 میلیون یورو در سال به‌علاوه پاداش‌های درنظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/+

نظر شما