شناسهٔ خبر: 67262565 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رییس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان: برنامه های متنوع و جامع در زمینه اوقات فراغت برنامه ریزی شود

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت با برنامه های اسلامی و دینی گفت: اوقات فراغت امری لازم و ضروری است که در تابستان با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بر تربیت درست آنها و بهره گیری از فرصت ها می تواند موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایام تابستان و اوقات فراغت فرصت بسیار مناسبی برای رشد معنویت و تحکیم باورهای دینی در میان جوانان است، ادامه داد: این ایام فرصتی مناسب از نظر زمانی و مکانی برای تحکیم باورهای دینی در میان دانش آموزان و نسل جوان جامعه است.

مطیعی با بیان اینکه برنامه های متنوع و جامع در زمینه اوقات فراغت برنامه ریزی شود اضافه کرد: چون هدف هم تهذیب است و هم تفریح در نتیجه روح و جسم دانش آموزان در این ایام باید پرورش داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان تنوع طلب و نوگرا هستند باید برنامه های ارائه شده در ایام تابستان و اوقات فراغت آنها نیز متنوع باشند تا دارای تاثیر گذاری مورد نظر نیز باشد.

امام جمعه سمنان گفت: همه دستگاههای متولی فرهنگ در این استان باید با مشارکت هم به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان بپردازند تا در این زمینه اقدامات مفیدتری صورت گیرد.

ایین افتتاح برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در قالب طرح "مسجد، کانون نشاط 2" عصر سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی، مدیران و رابطان کانون‌های مساجد در کانون مسجد النبی جهادیه سمنان برگزار شد.

نظر شما