شناسهٔ خبر: 67262544 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در جلسه نظام پیشنهادهای شرکت فولاد اکسین مطرح شد؛

از شکوفا کردن ایده‌های پرسنل تا ترغیب برای مشارکت بیشتر

در جلسه نظام پیشنهادهای شرکت فولاد اکسین مطرح شد؛ جلسه نظام پیشنهادها با حضور دبیران کمیته‌های تخصصی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان این جلسه در راستای تعامل بیشتر با دبیران کمیته های تخصصی و با هدف همفکری در تسریع رسیدگی به پیشنهادها و ایده های دریافت شده از سوی همکاران مورخ ۲۷ خرداد ماه در محل خانه مدیران تشکیل شد.

در این جلسه که با همت واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مواردی از جمله شیوه های تسریع فرآیند رسیدگی به پیشنهادهای پرسنل، ترغیب پرسنل به مشارکت بیشتر، به روز رسانی آئین نامه نظام پیشنهادها، اخذ پیشنهادهای هدفمند از حوزه های استراتژیک و روش‌های شکوفا نمودن و بهره گیری بیشتر از اندیشه ها و ایده های پرسنل،مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است نظام پیشنهادها از سال ۱۳۹۲ در شرکت فولاد اکسین خوزستان آغاز بکار کرده و تعداد ۱۰ کمیته تخصصی در زیرمجموعه آن مشغول به فعالیت هستند.

برگزاری این جلسات نقش ویژه ای در ارتقا نظام سازمانی واداری شرکت فولاد اکسین داشته است و از این رو طی سال‌های اخیر شاهد ارتقا سطح کیفی در بخش‌های مختلف شرکت هستیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری توجه ویژه‌ای به بحث های مربوط به کارکنان و کارگران خود داشته واز این رو طی سالیان متمادی تحقق بخش جهش تولید و رشد صادرات و ارز آوری برای کشور بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما