شناسهٔ خبر: 67262442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هافبک استقلالی در تدارک گل به سپاهان

هافبک بومی مس رفسنجان امیدوار به تکرار گلزنی مقابل سپاهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان فردا با بازیکنان با تجربه‌ای که هر کدام سابقه بازی در باشگاه‌های بزرگ را دارند مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و بازی فینال جام حذفی را برگزار می‌کند و فرشید باقری هم یکی از نفراتی است که می‌تواند گره گشای کار نارنجی پوشان در این رقابت بزرگ باشد.

فرشید باقری که در دو سال اخیر برای مس رفسنجان بازی کرده و جایگاه ثابتی در خط میانی این تیم داشته، در دیدار نیمه نهایی مقابل آلومینیوم اراک نمایش درخشانی داشت و تمام نبردها را با موفقیت پشت سر گذاشت و در نهایت هم ضربه پنالتی مطمئنی به مرکز دروازه زد تا نقش مهمی در صعودشان به فینال برای جدال با سپاهان داشته باشد.

2045292

این بازیکن در شرایطی که بحث بازگشتش به استقلال در نیم‌فصل مطرح بود، به کارش در مس رفسنجان ادامه داد و حالا همراه تیمش به فینال جام حذفی رسیده و امیدوار است فردا شب با خاطره‌ای خوش فصل را تمام کند.

فرشید باقری که در مسابقه برگشت لیگ شانزدهم یک گل تماشایی از پشت محوطه جریمه با پیراهن استقلال مقابل سپاهان به ثمر رساند، امیدوار است فردا شب هم این فرصت را به دست بیاورد و در کنار تلاش در میانه زمین، فرصت گلزنی برای رسیدن تیمش به قهرمانی پیدا کند.

نظر شما