شناسهٔ خبر: 67262212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در راستای تقویت و تعامل با رسانه‌های استان؛

بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از خبرگزاری ایسنا

مدیر کل کانون گلستان در راستای تعامل و ارتباط بین کانون و رسانه‌ها، از دفتر خبرگزاری ایسنا در استان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار الهه غیناقی ضمن بازدید از خبرگزاری، با عوامل آن به گفت‌وگو نشست و در مورد اهداف و برنامه‌های پیش‌رو توضیحات جامعی ارایه کرد.

مدیرکل کانون با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار طرح مراکز الگو را خواهیم داشت که بر اساس سه رویکرد مرکزمحور، نوجوان محور و مخاطب محور برگزار می‌شود، اهم برنامه‌های تابستان را تشریح کرد.

بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از خبرگزاری ایسنا

وی در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا از آغاز کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانتو بساز» خبر داد و افزود: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان، کلاس‌های مراکز کانون در ۶۲ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی با حضور مربیان مجرب آغاز شده است.

غیناقی با اشاره به تشکیل باشگاه‌های 16 گانه فعالیت‌های کانون، گفت: تشکیل این باشگاه‌ها با توجه به فعالیت‌های اثر بخش در حوزه کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است که هدایت آن با مربیان مراکز و اجرای آن توسط نوجوان است.

او با اشاره به استفاده از اعضای ارشد نوجوان به عنوان کمک‌مربی در بخش‌های مختلف هنری، علمی، فنی و آموزشی در مراکز کانون گفت: نوجوانان از همسن‌وسالان خود بیشتر اثرپذیری دارند و این طرح با هدف اینکه کانون تبدیل به پاتقی امن و دوست داشتنی برای نوجوانان قرار بگیرد، راه‌اندازی شده است.

بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از خبرگزاری ایسنا

بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از خبرگزاری ایسنا

نظر شما