شناسهٔ خبر: 67262190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تیم فوتبال خبرساز ایران بین مرز سقوط و قهرمانی!

در مورد باشگاهی که هم احتمال قهرمانی دارد و هم خطر سقوط تهدیدش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، وضعیت این روزهای مس رفسنجان بسیار عجیب است. حتما می‌دانید که اسم این تیم طی هفته‌های گذشته به واسطه پرونده ملتهب و جنجالی فساد در فوتبال ایران سر زبان‌ها افتاد. در حقیقت مدیران جدید خود این باشگاه با حسابرسی و بررسی اسناد سال‌های گذشته پی به برخی پرداختی‌های نامتعارف بردند و سر نخ را به مقامات قضایی دادند.

هم‌اکنون هم پرونده در حال بررسی است و متهمان زیادی احضار شده‌اند. هم‌زمان حرف و حدیث‌هایی هم در مورد احتمال سقوط مس به دسته پایین‌تر مطرح شده است. صورت قانونی داستان را نمی‌دانیم اما از نگاه انصاف و عدالت، شاید درست نباشد باشگاهی که خودش تخلفات قبلی‌ها را افشا کرده اینطور تنبیه شود. در این صورت بیم آن می‌رود که در شرایط مشابه، سایر باشگاه‌ها از افشاگری خودداری کنند و مفسدان گیر نیفتند.

به هر حال اما نکته جالب اینجاست که در چنین فضایی، مس به شکلی غیرمنتظره و با عبور از ۴تیم لیگ برتری به فینال جام حذفی هم رسیده و آنجا باید به مصاف سپاهان برود. به این ترتیب آنها روزهای بسیار غریبی را پشت‌سر می‌گذارند؛ از یک سو در آستانه یک قهرمانی دلچسب و تاریخی قرار دارند و از سوی دیگر با هراس سقوط به دسته پایین‌تر دست و پنجه نرم می‌کنند! بامزه نیست؟

نظر شما