شناسهٔ خبر: 67261937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به خاطر یک مشت دلار؛ با بازی نخ‌نمای بیرانوند

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا بیرانوند امروز قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد تا همانند سال گذشته یک بازی نقل وانتقالاتی راه بیندازد.

بیرانوند سال گذشته با فسخ قرارداد با پرسپولیس و مذاکره صوری با استقلال به آن چه می‌خواست رسید و در این بازی تکراری امسال هم در فصل نقل و انتقالات به بهانه پرداخت نشدن پاداش‌های گذشته باز هم قرارداد خود را با پرسپولیسی‌ها فسخ کرد.

هر بار صحبت از پرسپولیس شد همه مدیران، بازیکنان، هواداران و حتی پیشکسوت‌های این تیم قاطعانه گفتند: «هیچ بازیکن یا مدیری بالاتر و بزرگتر از پرسپولیس نیست.»

این جمله آشنا زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که همین علی‌رضا خان بیرانوند بعد از بازی با ازبکستان حرف‌های هوادار پسند یا به اصطلاح پوپولیستی زد. این بچه لُر دوست داشتنی فوتبال باید سریال تکراری فسخ را به فصل دوم نمی‌کشاند یا حداقل با آنهایی که سریال‌های چند فصلی ساختند مشورت می‌کرد چرا که شاید اینبار درب بر روی پاشنه نچرخد و گیشه فروش بلیت این سریال خلوت‌تر از همیشه و خریداری نداشته باشد.

بعد از بازی صوری با استقلالی‌ها و سرکار گذاشتن این تیم در نقل و انتقالات فصل قبل اینبار قرار است کدام تیم طعمه شود تا قرارداد با رقمی بالاتر به ثبت برسد؟ بیرانوند دروازه بان ملی ایران درست همان وقت که همه هجمه‌ها به حجت کریمی وارد شد که چرا به دروازه بان ملی توهین کردی کاری کرد که در شان خودش و پرسپولیس نبود.

این فسخ صوری ۲ منظور می‌تواند داشته باشد« اول عقد قرارداد جدید با مفاد بهتر در پرسپولیس و دوم تدارک برای رفتن به لیگ روسیه! که آنهم خیلی پیشنهاد جدی نیست.علی رضا بیرانوند با هر سکانسی که در این سریال نخ نما بازی می‌کند اعتبار سال‌های گذشته را از دست می‌دهد.»

نگاهی به برخی از فوتبالیست‌های قدیمی شاید بیرانوند را به خودش بیاورد بازی یاغی و هوادار مهدی هاشمی نسب یا احمد عابد زاده و اینها مواردی است که در سال‌های گذشته اتفاق افتاد و در ذهن هواداران ماندنی است.

صحبت‌های بیرانوند پس از بازی با ازبکستان: «من باشگاه را تحت فشار نمی‌گذارم بند فسخی وجود ندارد می‌دانم خیلی‌ها در پرسپولیس قرارداد ندارند». 

هوادار اینها را باور کند یا فسخ شما را آقا بیرو؟ شاید اینبار مجبور شوید در آخرین کار روی پرده به جای بازی در فسخ صوری نسخه جدید اخراجی ها را  بازی کنید.

خبرنگار: اکبر باقری

نظر شما