شناسهٔ خبر: 67261718 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ایلنا بررسی کرد:

"کوشش رادیاتور" ۸۶ سال احترام به محیط زیست

ایلنا بررسی کرد: ادامه‌ی مسیر رشد و توسعه‌ی "کوشش رادیاتور" حتی بعد از تحریم‌های سنگین صنایع کشور ادامه داشت. در حال حاضر ضمن تحریم‌ها، این شرکت به بیش از ۳۵ کشور در چهار قاره‌ی آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا صادرات کلان دارد؛ به همین جهت در سال ۹۸ موفق به کسب عنوان واحد صادر کننده نمونه ملی در سال ۱۳۹۸ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، از سال ۱۳۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد. روزهای اول، تولیدات خود را از یک کارگاهِ نه چندان بزرگ، روانه‌ی بازار می کرد، بعد از انقلاب و در اواخر دهه شصت بود که نیاز بازار خودروی داخلی، منجر به رونق تولیدات "کوشش رادیاتور" شد. به همین دلیل تولیدات این شرکت معظم از تولیدات کارگاهی خارج و به حد کارخانه‌ای افزایش یافت. از آن زمان تا به امروز این شرکت ضمن مدیریتی نوین توانست هم در ایران و هم در خاورمیانه به عنوان یک برند بزرگ و معتبر در تولید رادیاتور خودرو، عرض اندام کند.

البته تحولات این برند منحصر به دهه ۶۰ نیست و در دهه‌های بعد رونقی دوچندان یافت. "کوشش رادیاتور" به جهت تجهیز آزمایشگاه‌های خود در دهه ۷۰ و ۸۰ در نهایت توانست به عنوان اولین شرکتِ دریافت کننده‌ی "تندیس ملی صنعت سبز" در صنعت تولید رادیاتور خودرو در کشور به نام خود به ثبت برساند. این مهم صرفا به جهت نگاه مدیریت شرکت به امر محیط زیست بود؛ آنچنانکه توانست برای تحقق اهداف زیست محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی خود طی چند دهه، استاندارد بین المللی (سیستم مدیریت زیست محیطی) ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ISO را نیز کسب کند.

ادامه‌ی مسیر رشد و توسعه‌ی "کوشش رادیاتور" حتی بعد از تحریم‌های سنگین صنایع کشور ادامه داشت. در حال حاضر ضمن تحریم‌ها، این شرکت به بیش از ۳۵ کشور در چهار قاره‌ی آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا صادرات کلان دارد؛ به همین جهت در سال ۹۸ موفق به کسب عنوان واحد صادر کننده نمونه ملی این سال شد.

این شرکت در حال حاضر جهت ایجاد اشتغال در کشور طرح "عاملیت فروش" و "همکاری با تامین کنندگان" را در دست انجام دارد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این قسمت کلیک کنید.

رپورتاژ_آگهی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما