شناسهٔ خبر: 67261656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اکبری: سپاهان نباید در فینال خود را از پیش برنده بداند

پیشکسوت باشگاه سپاهان گفت که عوامل این تیم نباید در دیدار مقابل مس رفسنجان خود را از پیش برنده بدانند.

صاحب‌خبر -

جلال اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی واقعاً مهمی برای هر دو تیم بود. انتظار هواداران سپاهان صعود تیم‌ مورد علاقه‌شان به فینال جام حذفی و قهرمانی در جام شگفتی‌هاست. از لحاظ فنی سپاهان در بازی مسلط بود و مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما برخلاف جریان مسابقه گل خورد.

وی در ادامه افزود: نظم تیمی سپاهان در این مسابقه خیلی خوب بود و روی ضربات ایستگاهی و طراحی حملاتی که داشتند توانستند نتیجه مسابقه را تغییر بدهند و به فینال برسند. البته شاگردان مورایس موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشتند که با کم‌دقتی در ضربه آخر از دست رفت. در مجموع خدا را شکر که تیم در آخرین بازی فصل که در نقش جهان برگزار شد، توانست به پیروزی برسد و دل هواداران شاد شد. امیدوارم در فینال هم پیروز شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در مورد حواشی بازی و درگیری اعضای دو تیم تصریح کرد: شروع این اتفاقات از جانب اعضای تیم گل‌گهر سیرجان بود. البته من آنجا نبودم که قضاوت کنم و بدانم چرا چنین اتفاقی افتاده است، اما آنچه را که از طریق تلویزیون پخش شد، روایت کردم. البته به هر حال بازیکنان گل‌گهر در بازی مهمی بازنده شده بودند و نتوانستند به فینال برسند. طبیعی بود که  این ناراحتی‌ها منجر به درگیری شود. به نظرم این حواشی نمی‌تواند تأثیری روی عملکرد فنی سپاهان و حضورشان در فینال داشته باشد. آنها برنده شدند و به شکل خیلی خاصی خوشحال شدند. در نهایت همه چیز ختم به خیر شد.

اکبری راجع به تقابل سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی خاطر نشان کرد: به نظرم بازی فینال خیلی سخت است و نباید تیم سپاهان از حالا این تلقی را داشته باشد که برنده فینال می‌شود. مس رفسنجان تیم قابل احترامی است و با حضور محرم نویدکیا و برخی بازیکنان که سابقه حضور در سپاهان را داشته‌اند بسیار باانگیزه است. پیش‌بینی‌ام  از سبک بازی مس در فینال، یک بازی فشرده در منطقه دفاعی و استفاده از ضدحملات است.

وی ادامه داد: در طول فصل بیست‌وسوم لیگ برتر سپاهان به خوبی موقعیت گُل ایجاد می‌کرد، اما در استفاده از ضربات نهایی کمی، کم‌دقت بودند. در بازی فینال با توجه به حساسیت و بازی فشرده مس رفسنجان،‌ آنها  باید از کمترین موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند و قدر موقعیت‌شان را بدانند و تمام‌کنندگی خوبی داشته باشند. در پایان امیدوارم سپاهان قهرمان جام حذفی ایران شود.

انتهای پیام/

نظر شما