شناسهٔ خبر: 67261469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

دوره "مربیگری نوشتن" برای مربیان مدعو ادبی برگزار شد

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی دوره آموزشی مهارت ادبی مربیان مدعو با عنوان «مربیگری نوشتن» را برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی سمیه سلامی راد کارشناس مسئول ادبی با اعلام این خبر گفت: این نشست همزمان در فضای مجازی و در دفتر استان با حضور ۱۰ مربی مدعو و رابطان ادبی در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۶ و ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ با حضور هانیه سلامی‌راد برگزار شد.

کارشناس مسئول ادبی استان افزود: این نشست در روز نخست با محوریت ویژگی‌های کمی و کیفی کارگاه‌های ادبی، مخاطب‌شناسی و سازوکار کارگاه‌های ادبی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان و نماینده مجلس همراه شد. امامی‌راد، نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی در دوره آموزشی مهارت ادبی مربیان شرکت کرد.

امامی‌راد در این نشست از اهمیت نقش مربی و معلم ادبیات سخن گفت و یادآور شد که ما مفاخر ادبی و قله‌های ادبی، علمی، هنری فراوانی داریم که وظیفه ماست این مفاخر را معرفی کنیم. تبیین، روشنگری درباره فرهنگ وظیفه اصلی معلم و مربی ادبی است. این نماینده مجلس از نقش فردوسی در پاسداشت زبان فارسی سخن گفت و تأکید کرد ما باید میراث‌دار خوبی باشیم و دانش‌آموزان را با سرآمدان و قله‌های ادبیات آشتی بدهیم. سلامی راد در پایان عنوان کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی به دلیل کمبود نیرو در مراکز مشهد از اعضای ارشد و مربیان توانمند به صورت فصلی دعوت به همکاری کرده است. نشست کارگاهی «مربیگری نوشتن» با هدف آموزش این مربیان و با همراهی مربی باسابقه و توانمند مجازی استان هانیه سلامی‌راد برگزار شد.

دوره «مربیگری نوشتن» برگزار شد

نظر شما