شناسهٔ خبر: 67261373 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت انتشارات سروش؛

کتاب «جامعه‌شناسی مُد؛ مقدمه‌ای بر مطالعات (فشن)» در نوبت دوم منتشر شد

کتاب «جامعه‌شناسی مُد؛ مقدمه‌ای بر مطالعات (فشن)» نوشتهٔ یونیا کاوامورا و ترجمهٔ صدیقه نایفی در نوبت دوم ۱۴۰۳ با ۲۱۴ صفحه در ۲۰۰ نسخه به قیمت ۲۱۲ تومان به همت انتشارات سروش منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «جامعه‌شناسی مُد؛ مقدمه‌ای بر مطالعات (فشن)» نوشتهٔ یونیا کاوامورا و ترجمهٔ صدیقه نایفی در نوبت دوم ۱۴۰۳ با ۲۱۴ صفحه در ۲۰۰ نسخه به قیمت ۲۱۲ تومان به همت انتشارات سروش منتشر شد.

این کتاب با موضوع جامعه‌شناسی مُد و فشن به مطالبی می‌پردازد که به‌عنوان مقدمه‌ای از این هنر و آگاهی از مضامین مربوط به این حوزه گردآوری شده است.

آنچه در کتاب «جامعه‌شناسی مُد؛ مقدمه‌ای بر مطالعات (فشن)» قابل تأکید است قراردادن مُد در جایگاه فرهنگ است، در واقع مُد در فرهنگ جایگاه بسزایی دارد و از اهمیت بسیاری برخوردار است. نویسنده در این کتاب ضمن ارائه چکیده‌ای از آراء جامعه‌شناسان کلاسیک، معاصر و نظریه‌های مرتبط با مد، به تشریح چگونگی عملکرد نظام مد در سطوح مختلف پرداخته و با مرور این مباحث، مسائل و دیدگاه‌های کلیدی مطالعات جامعه‌شناختی مد، کاوشی کامل در این زمینه ارائه می‌دهد که برای علاقه‌مندان به این حوزه ارزشمند است.

این کتاب می‌تواند راهنمایی برای تحقیقات جامعه‌شناختی و مطالعات مد به‌حساب آید که خواندن آن برای علاقه‌مندان و دانشجویان مرتبط با مباحث مد، جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی و مطالعات فرهنگی، اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

نظر شما