شناسهٔ خبر: 67261371 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گردهمایی حامیان پزشکیان در اصفهان

گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان صبح امروز در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که صبح امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ به اصفهان سفر کرده است در بدو ورود در گلزار شهدای این شهر حضور یافت. پزشکیان را در سفر به اصفهان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت روحانی، عباس رضایی و محسن مهرعلیزاده استانداران سابق اصفهان همراهی می‌کنند.

ما باید بتوانیم با دنیا، یکدیگر و جوانان گفت‌وگو کنیم

مسعود پزشکیان در جمع هواداران خود در اصفهان اظهار کرد: ما برای ساختن ایرانمان، حل مشکلاتمان، زاینده‌رودمان، نشست زمینمان، آلودگی هوایمان، حل مشکلات اقشار مختلفمان به یک نگاه، خیزش و روش دیگر نیاز داریم.

وی ادامه داد: این ما بودیم که نتوانستیم پاسخگوی مشکلات شما باشیم؛ خداوند در قرآن بیان می‌کند به مصیبتی دچار نمی‌شود مگر از مشکلاتی که خودتان ایجاد کردید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: عده‌ای از افراد که از نظر علمی و کارشناسی بی‌تحربه بودتد. برای ما و شما تصمیم گرفتند؛ هیچکدام از کارشناسان که مریض می‌وشند دنبال پزشک کاردان و کارشناس می‌گردند نه دوستان صرفاً مذهبی حزب‌اللهی.

پزشکیان عنوان کرد: باید کارشناس بود تا مشکل حل کرد، نمی‌توان بدون کارشناس بود؛ اصفهان اگر بخواهد مشکل اشتغال و بیکاری‌اش حل شود یک راه دارد، درب‌ها را باز کنند تا گردشگران بیاید که نیازمند دیپلماسی است و با قهر کردن مشول مملکت حل نمی‌شود.

وی اظهار کرد: ما باید بتوانیم با دنیا، یکدیگر و جوانان گفت‌وگو کنیم؛ اگرنتوانیم با خواهران و دخترانمان گفت‌وگو کنیم و با آن‌ها برخورد چماقی کنیم، امکان ندارد آینده کشور را بسازیم‌.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اگر می‌خواستم با برخورد آمرانه با دخترم برخورد کنم، آنی نبود که الآن می‌بینید؛ باید با منطق و زبان خوش صحبت کنیم.

پزشکیان بیان کرد: نوع نگاهمان اشتباه است، جوانان تهدید ما نیستند بلکه آینده و امید و آرزوی این کشور هستند؛ اگر با صندوق قهر کنید به کسانی رأی می‌دهید که با نگاه بسته به شما حکومت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با حضورتان پشتیبان نگاهی باشید که آقای ظریف و کارشناسان برای مشکلات راهکار داشته باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر نتوانیم مشکلاتی مثل زاینده رود، فرونشست و آلودگی را حل نکنیم نمی‌توانیم در اصفهان، تهران و آذربایجان زندگی کنیم.

پزشکیان عنوان کرد: باید برای حل مشکلات، کارشناسان را به‌کار بگیریم اما این افراد صرفاً دوست و هم‌جناح من نیستند، آدم عالم و کارشناس است.

وی گفت: برای مردم و کشور هرکاری از دستمان بربیاد انجام دهیم اما نمی‌گذاریم حق افراد ضایع شود، دانشجویان بخاطر اندیشه بیرون شود، استادی بخاطر فکر اخراج شود، حقوق کشاورزان، بازنشستگام، اقدام، مذاهب و ادیان نادیده گرفته شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: فیلترینگ را ایجاد کردند اما همه ضدفیلتر استفاده می‌کنند و تنها عده‌ای کاسب پول مفت می‌خورتد؛ فیلترینگ مشکل کشور را حل نمی‌کند بلکه بتید طرحی نو دراندازیم و صدای محرومان، مظلومان، دختران و زنان که به آن‌ها ظلم می‌کنیم را بشنویم.

آرمان‌شهر انقلاب اسلامی این است تا دانایان خانه‌نشین را به میدان بیاورد

عباس رضایی در جمع هواداران مسعود پزشکیان در اصفهان اظهار کرد: به مرد بزرگ تحریم‌شکن و مرد صلح و دوستی ظریف خوشامد می‌گویم؛ پزشکیان مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک‌نهاد و پاک‌سرشت در حکمرانی است.

وی ادامه داد: از آنجا که شما مردم بر اساس اصول انقلاب اسلامی برای ساختن آرمان‌شهر دنبال حاکمیت صداقت، شجاعت و شفافیت بوده‌اید، امروز این همدلی و سنخیت به منصه ظهور رسیده است.

رئیس ستاد پزشکیان در اصفهان خاطرنشان کرد: اگر شاهد اقوام و ادیان مختلف هستیم، امیدآفرین است و نشان از فرصت تکثر ادیان و تحقق واعتصموا بحبل‌الله است.

رضایی عنوان کرد: پزشکیان مردمی و از جنس مردم است، چون دلش برای مردم می‌سوزد. دغدغه ایران را دارد، روح عبور از آینده و عبور از گذشته را دارد.

وی اظهار کرد: شما در طول تاریخ برای آینده ایران خودگذشتگی‌های فراوانی را داشته‌اید، مردم شریف اصفهان! پزشکیان رفتار ارباب و رعیتی با مردم ندارد، باج به فاسدان نمی‌دهد، پاک‌سرشت و نیک‌سرشت است‌.

رئیس ستاد پزشکیان در اصفهان عنوان کرد: مردم استان اصفهان! پزشکیان انسانی آگاه و علم‌دوست است و خدا را گواه می‌گیرم که در طول مسئولیت وزارت بهداشت هیچ‌گاه کاری را بدون کارشناسی قبول نمی‌کرد.

رضایی بیان کرد: پزشکیان نوع‌دوست و پیشگام در امور خیریه است و شما که نوع‌دوستی تان زبانزد خاص و عام است، گویا این هم‌خوانی و تفاهم امروز به منصه ظهور می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ناکامی‌های امروز را می‌دانید که به‌دلیل راهکارهای نادرست از جمله صندوق بازار، تهدید مالکیت خصوصی و سرکوب آزادی‌های اقتصادی پیش آمده است، اما پزشکیان به‌دنبال پیش‌بینی اقتصاد، کارآفرینی و حمایت از گروه‌های کم‌درآمد است.

رئیس ستاد پزشکیان در اصفهان اظهار کرد: آرمان‌شهر انقلاب اسلامی این است تا دانایان خانه‌نشین را به میدان بیاورد و ناآگاهان را از میدان خارج کند.

رضایی عنوان کرد: پزشکیان، این طبیب بزرگ دردها را خوب می‌داند و در جریان مشکلات محیط زیست، خشکی زاینده‌رود، فرونشست زمین و دیگر فرونشست‌های اقتصادی و سیاسی است.

نظر شما