شناسهٔ خبر: 67261321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

ننگ مدیریت شبکه وابسته به موساد مدعیان اصلاح‌طلبی را رها نخواهد کرد

گفتنی است پیش از این، دو خبرنگار صهیونیست به وابستگی شبکه اینترنشنال به سرویس جاسوسی موساد اذعان کرده‌اند: یکی «باراک راوید» خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس) که نوشت: «موساد برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال استفاده می‌کند».

صاحب‌خبر -

شهدای ایران: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، شبکه صهیونیستی اينترنشنال را به كيهان تشبیه کرد.

به نقل از کیهان، اعتماد به قلم یکی از بازداشتی‌های فتنه صهیونیستی- انگلیسی و آمریکایی سال 1388 نوشت: «ديروز به نمايندگي از جناب دكتر مسعود پزشكيان در يك برنامه راديو و تلويزيوني براي مناظره با نمايندگان ديگر كانديداها حاضر شدم. نماينده آقاي زاكاني جناب مجيد عباسي بودند و نماينده آقاي جليلي اميرحسين ثابتي! ديگر كانديداها نيز نماينده‌اي نفرستادند. گفت‌وگوي پرچالشي بود و پرتنش. مدعيان امروزين انقلابي‌گري ضمن توهين و افترا به بزرگان اصلاحات و توهين به محمد خاتمي و روحاني و‌ جواد ظريف، برجام را لكه ننگ دولت قبلي مي‌دانستند. اصلاح‌طلبان را غربزده و واداده و.... من به تبيين نظرات خود پرداختم و نقد كنش‌هاي آنها. از جمله پاسخ دادم اگر دليل انقلابي‌گري و درستي رفتارهاي غيرمعقول و تنش‌زا اشغال سفارت است، شما كه نمي‌توانيد اعتبار اين كار را هم به نام خود بزنيد، چون دوستان من در سال‌هاي اول انقلاب سفارت آمریکا را چه بد يا خوب اشغال كردند. دوستان من نمونه اصيل آن كنش بودند و شما كاريكاتور آن. چه چيزي را مي‌خواهيد براي ما فاكتور كنيد؟ ما بايد با همه جامعه جهاني ارتباط داشته باشيم. با آمریکا، اروپا و البته هم چين و روسيه. توضيح دادم ما طرفدار موازنه مثبت در روابط خارجي هستيم. جز اسرائيل كه رژيمي فاشسيت و غاصب است هيچ محدوديتي را قبول نداريم. از سويي اگر برجام آن‌قدر فاجعه‌بار بوده در اين سه سال چرا نتوانستيد جايگزيني پيدا كنيد و يك خط به پيش برويد! ضمنا اشغال سفارتخانه‌های عربستان و انگلستان را محكوم كردم. حال شبكه ايران اينترنشنال به دروغ و با تغيير لحن و محتوا، براي پيشبرد استراتژي براندازانه و تقويت خط تحريم، سخنان مرا وارونه كرده است. اگر حسين شريعتمداري رفتارش ناقض آزادي‌هاي فردي است، كار اين شبكه چه معنايي دارد؟ من همواره بر اين باور بوده‌ام كه تندروها در دوطرف همديگر را تقويت مي‌كنند. اين سو افراطيون وطني و آن سو مزدبگيران دولت‌هاي غربي، چون دو لبه قيچي عمل مي‌كنند.  باعث تاسف اما واكنش كساني است كه قاعدتا بايد نگاه مرا بدانند. من هيچ‌گاه از حمله به هيچ سفارتخانه و در هيچ دوره‌اي حمايت نكردم. هر چند درك مي‌كنم زمان اقدام دوستان من بايد در ظرف زمان تحليل شود. اشغال سفارت پاسخي به كودتاي ۲۸ مرداد بود. امري كه مي‌توانست صورت حساب اقدامات دوطرف را بي‌حساب كند».
از این بازداشتی مثلا زرنگ فتنه 88 که برای رد گم کنی نعل وارونه زده‌، باید پرسید که شبکه صهیونیستی اینترنشنال وابسته به سرویس جاسوسی موساد را چه کسی اداره می‌کند؟ آفرین رفیق فابریک شما، سردبیر روزنامه توقیف شده آفتاب امروز، و معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی! اگر نخواهید چنان شبکه‌ای با چنان سردبیری را هم گردن بگیرید، پس کدام خیانت خود را گردن می‌گیرید؟
ثانیا نقش شما در آشوب نیابتی سال 1388 که سرویس‌های سیا و ‌ام آی سیکس و موساد طراح و برنامه‌ریز آن بودند، چه بود؟ جز مهره پیاده؟!
ثالثا اگر تسخیر سفارت آمریکا واکنشی به کودتای 28 مرداد 1332 و جنایات بعدی آمریکا بود، چرا رفقای شما نسبت به آن رویداد ابراز پشیمانی کردند و فردی که هم اکنون جزو گردانندگان اصلی روزنامه اعتماد است (محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) در سفر به پاریس، به نحوی با جاسوس آمریکایی (عضو سابق سفارت آمریکا در تهران) حرف زد که آن جاسوس گفت طرف ایرانی به خاطر ماجرای اشغال سفارت عذرخواهی کرد و من هم پذیرفتم؟!
گفتنی است پیش از این، دو خبرنگار صهیونیست به وابستگی شبکه اینترنشنال به سرویس جاسوسی موساد اذعان کرده‌اند: یکی «باراک راوید» خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس) که نوشت: «موساد برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال استفاده می‌کند».
 و دیگری، «یوسی میلمان» تحلیلگر اطلاعاتی هاآرتص که تاکید کرد: «ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می‌رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی‌خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می‌کند».

نظر شما