شناسهٔ خبر: 67261282 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

درخشش اف‌ایکس برقی و دو دیفرانسیل جدید فونیکس در نمایشگاه شیراز

صاحب‌خبر - با سه محصول انرژی نو در غرفه فونیکس NEV و پنج کراس اوور و سدان لوکس در غرفه فونیکس، استقبال چشم گیری از نمایشگاه خودرو شیراز صورت گرفت.

اولین نمایشگاه خودرو سال 1403 در شیراز برگزار شد و برندها و شرکت‌های حاضر با محصولات جدید در این شهر حضور یافتند که با استقبال چشم گیر علاقه مندان و بازدیدکنندگان همراه بود.

فونیکس و فونیکس NEV نیز به رسم همیشه با دو خودرو جدید و جذاب در این نمایشگاه خودنمایی کردند.

اولین خودرو برقی فونیکس NEV

اف ایکس برقی با طراحی جذاب و مدرن در مرکز غرفه فونیکس NEV در برابر بینندگان قرار گرفت و کنار این خودرو، تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید هم جای‌گذاری شده بودند که برای علاقه مندان به محیط زیست و تکنولوژی‌‌های جذید و تجدیدپذیر از جذابیت بسیاری برخوردار بود.

اف ایکس برقی سومین خودرو نوآورانه فونیکس NEV به شمار می‌رود که به صورت کاملا الکتریکی روانه بازار ایران خواهد شد و انقلابی در صنعت حمل و نقل کشورمان محسوب می‌شود و علاقه وافر بازدیدکنندگان به این خودرو، گواهی بر قابلیت‌های چشم‌گیر این خودرو در آینده خواهد بود.

خودرو پرفروش بازار با سیستم دو دیفرانسیل

برند فونیکس در عین غافلگیری، نسخه جدیدی از خودرو پرفروش تیگو 7 را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده بود که قطعا با استقبال چشم گیری همراه خواهد شد.

تیگو 7 پرو مکس با سیستم دو دیفرانسیل، سورپرایز بزرگ این برند برای علاقه مندان به این کراس اوور جذاب بود که در ادامه پیشرفت‌های ادامه دار این خودرو رقم خورد و شاهد جهش تکنولوژیکی در این خودرو هستیم.

به این ترتیب تیگو 7 پرومکس دومین محصول دو دیفرانسیل فونیکس بعد از تیگو 8 پرو مکس خواهد بود که پیشرفت این برند را نشان می دهد و قطعا این خودرو همانند گذشته محصولی پرفروش قلمداد خواهد شد.

حاضران در غرفه فونیکس شاهد دومین رونمایی عمومی آریزو 8 با کاوری جذاب و زیبا بودند که لوکس‌ترین سدان مونتاژی کشورمان به شمار می‌رود و بازخوردهای بسیار مثبتی درباره ورود این خودرو به بازار وجود دارد.

شلوغ‌ترین غرفه نمایشگاه شیراز

استقبال چشم گیر دوست داران صنعت خودرو از غرفه فونیکس نکته بسیار مشهود این نمایشگاه بود که با توجه به حضور خودروهایی مانند آریزو8، تیگو 8 پرو مکس آی ای، تیگو 7 پرو مکس، اف ایکس پریمیوم و آریزو 6 جی تی و همچنین اف ایکس برقی، تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در غرفه فونیکس NEV نشان دهنده محبوبیت بالای این برند در میان مصرف کنندگان است.

با وجود بیش از 90 نمایندگی فروش و شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، فونیکس و فونیکس NEV به عنوان برترین تولید کننده خودروهای سواری و شاسی بلند در کشور پذیرای تمام علاقه مندان و مشتریان برای ارائه اطلاعات کامل و برگزاری تست درایو پیش از اطمینان از خرید است.

برندهای فونیکس و فونیکس NEV در تمام مراحل فروش از مرحله ثبت نام تا گارانتی 5 الی 7 ساله محصولات در اقصی نقاط کشور به صورت یکپارچه در هنگام سفرها و مسافرت‌های شهری برای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات در کنار مصرف کنندگان خود هستند و تعریف جدیدی از تعامل با مشتریان را ارائه می‌نمایند.

فونیکس با محصولات لوکس و پر آپشن که قدرت و سرعت را در کنار آرامش و امنیت به جاده‌ها آورده، با قوت گرفتن فعالیت‌های برند فونیکس NEV که خودروهایی پاک، قدرتمندتر و پایدار را به علاقه مندان عرضه می‌کند، نویدبخش تحولی چشم گیر در حوزه حمل و نقل و صنعت خودرو است و دوست داران این صنعت چشم انداز مثبتی برای آینده خواهند داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما