شناسهٔ خبر: 67277773 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیری مطرح کرد؛

تبیین رویداد غدیرخم با استفاده از زبان هنر برای کودکان

زینب رازدشت تازکند

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: برنامه‌های‌ ما در حوزه کودک و نوجوان تعریف می‌شود و سعی داریم با استفاده از زبان هنر به تبیین رویداد غدیرخم بپردازیم.

صاحب‌خبر -

مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در دهه امامت و ولایت تا روز عید غدیر خم در مناطق منتخب ۲۲ گانه شهر تهران، برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری با عنوان رنگین کمان توسط این اداره کل برگزار و به شکل زنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در حوزه کودک و نوجوان تعریف می‌شود، گفت: به منظور تبیین رویداد غدیرخم برای این گروه سنی سعی داریم در برنامه‌های‌مان از زبان هنر استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: جشن های رنگین کمان تا روز قبل از عید غدیرخم در مناطق منتخب اجرا می‌شوند. همچنین در روز عید سعید غدیرخم و در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، استیج بزرگ اجتماعی و فرهنگی اداره کل اموزش‌های شهروندی شهرداری تهران به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مهمانی ۱۰ کیلومتری می‌پردازند.

امیری گفت: استیج اجتماعی و فرهنگی اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در تقاطع خیابان بهبودی با پوشش رسانه‌ای شبکه‌های صدا وسیما همراه است و در آن هنرمندان این سازمان برای کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه‌هایی با مضامین مرتبط با واقعه غدیرخم می‌پردازند.

نظر شما