شناسهٔ خبر: 67261240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت الله سعیدی: مردم در انتخابات حضوری حماسی داشته باشند

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بر حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری همانند بدرقه شهدای خدمت و انتخاب فرد اصلح با رای بالا تاکید کرد. تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بر حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری همانند بدرقه شهدای خدمت و انتخاب فرد اصلح با رای بالا تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خادمان و سفیران کریمه با اشاره به برنامه های خادمان در ایام دهه کرامت گفت: اعزام کاروان سفیران کریمه که در مناطق مختلف کشور حضور یافته و پیام اهل بیت علیهم السلام را به دیگران یادآور می شوند، کاری مقدس است.

امام جمعه قم بیان کرد: پرچمی که خادمان، آن را دست می گیرند در حقیقت همانند نواختن نقاره خانه دارای پیام است که همانا جلب توجه مردم به سمت و سوی اهل بیت علیهم السلام است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه باید از سیره و روش اهل بیت علیهم السلام درس بگیریم گفت: سفیران اهل بیت علیهم السلام که نمایندگان آستان مقدس قم هستند، باید در گام خود شناخت درستی از جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها داشته باشند تا در مرحله بعد بتوانند مبلغ سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باشند.

آیت الله سعیدی در ادامه ماموریت اصلی خادمان سفیران کریمه را انتقال پیام امامان معصوم علیهم السلام به آحاد جامعه بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم که انتظار می رود ملت بزرگ ایران همانگونه که در بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند، در انتخابات نیز حضور گسترده ای داشته باشند و فرد اصلح را با رای بالا انتخاب کنند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: امیدواریم مردم به شخصیتی رای دهند که برنامه های آیت الله رییسی رییس جمهور شهید را ادامه دهد.

انتهای پیام

نظر شما