شناسهٔ خبر: 67261120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خسارت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریالی سیل در خلخال

رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: بحران سیل و آبگرفتگی اخیر بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت در شهرستان خلخال به بار آورد.

صاحب‌خبر -
سید جواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خلخال در خصوص سیل و آبگرفتگی اخیر شهرستان خلخال، اظهار کرد: بارش اخیر که از روز ۲۷ خرداد آغاز شده بود به ۲۵۰ واحد مسکونی، تجاری و زیرساختی خسارت وارد کرده است که طبق برآوردها این خسارات بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال است.
وی افزود: حدود ۱۰ میلیارد تومان به واحدهای صنفی، تجاری و مسکونی در شهر خلخال خسارت وارد شده است و بیش از  ۳۰ میلیارد تومان خسارت نیز به مبلمان شهری و سازه‌های شهری وارد شده که با مکاتبات انجام شده پیگیر جبران خسارات مردم شریف شهرستان هستیم.
فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: دیروز نیز بارش باران در محورهای مواصلاتی و راه‌های روستای نیز خسارت به بار آورد و گل و لای در مسیرهای روستایی و جاده‌های فرعی موجب اختلال در تردد هموطنان شد.یحی‌زاده عنوان کرد: در مسیرهای ورودی به روستای خوجین، مجره، خمس و روستاهای بخش مرکزی با حضور راهداران از گل و لای تمیز و تردد آسان و روان در این مسیرها امکان پذیر شد.
 

نظر شما