شناسهٔ خبر: 67261067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خلیلی: توسعه فعالیت بدنی اصلی‌ترین مأموریت فدراسیون ورزش‌های همگانی است

مراسم بزرگداشت روز جهانی یوگا امروز (چهارشنبه، ۳۰ خرداد) با حضور رئیس فدراسیون و سفیر هند در ایران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مراسم بزرگداشت روز جهانی یوگا صبح امروز (چهارشنبه، ۳۰ خرداد ماه) با حضور علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، سرشِت سفیر هند در ایران، شُکلای رایزن فرهنگی سفارت هند در ایران، تقی‌زاده مدیر روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، نادر شکری، رئیس انجمن یوگا و علیرضا مهدوی سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.

شایان ذکر است این مراسم همه ساله در روز ۳۰ خرداد ماه در سراسر ایران و جهان برگزار می‌شود و فدراسیون ورزش‌های همگانی طی دو سال اخیر این مراسم را در کمیته ملی المپیک برگزار می‌کند.

علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش همگانی ضمن عرض تبریک و خیر مقدم بمناسبت روز جهانی ورزش یوگا بیان داشت: هدف ما در فدراسیون ورزش‌های همگانی توسعه فعالیت بدنی و تلاش برای ترویج نشاط و سلامت عمومی را در جامعه است و ورزش یوگا یکی از ورزش‌های است که می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.

او ادامه داد: لیگ یوگا چند سالی است که در فدراسیون برگزار می‌شود و بزودی رقابت بین باشگاه‌های یوگا نیز برگزار می‌شود. آیین بزرگداشت روز جهانی یوگا همه ساله در سراسر کشور ایران برگزار می‌شود، و ورزشکاران بسیاری در ایران و جهان این روز را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما