شناسهٔ خبر: 67261063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

آمار جالب در مورد سرمربی مهدی طارمی

پس از گلزنی چیکو کونسیسائو برای پرتغال در دیدار برابر جمهوری چک، او و پدرش به دومین پدر و پسر های تاریخ یورو تبدیل می‌شوند که موفق به گلزنی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین دیدار خود در رقابت های جام ملت های اروپا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد جمهوری چک عبور کند.

به نقل از مهر پرتغال در حالی در این بازی به برتری رسید که تا آخرین لحظات با نتیجه تساوی متوقف شده بود و زمانی که چیکو کونسیسائو در دقیقه ۹۰ وارد زمین شد توانست ۲ دقیقه بعد گل برتری را برای پرتغال به ثمر برساند تا همراه با پدرش سرجیو کونسیسائو به دومین پدر و پسری تبدیل شوند که در تاریخ رقابت های یورو موفق به گلزنی شده اند.

سرجیو کونسیسائو که هدایت پورتو رو برعهده دارد و پسرش هم در همین تیم بازی می کند در رقابت های یورو ۲۰۰۰ در دیداری که پرتغال با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسیده بود گلزنی کرد.

به این ترتیب پس انریکو کیه‌زا و پسرش فردریکو کیه‌زا که به ترتیب در رقابت‌های یورو ۱۹۹۶ و ۲۰۲۰ توانسته بودند برای تیم ملی ایتالیا گلزنی کنند «کونسیسائو» ها تبدیل به دومین پدر و پسری می‌شوند که در تاریخ یورو توانسته آمد گلزنی کنند.

نظر شما