شناسهٔ خبر: 67261019 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

حاشیه بزرگراه آزادگان سرسبز شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از اجرای طرح توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: حجم قابل توجهی از حاشیه بزرگراه آزادگان مورد اجرای طرح توسعه فضای قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه فضای سبز معابر از سوی مدیریت شهری منطقه صورت گرفته است؛ از جمله این اقدامات فراهم شدن زیر ساخت های شبکه آب فضای سبز شهری است که بخش قابل توجهی از این اقدامات در حاشیه بزرگراه آزادگان ، شهید همدانی به طول چهار کیلومتر و شهید خرازی بوده است.

وی افزود: به تازگی با همکاری اداره فضای سبز منطقه و تلاش همکارانم در ناحیه دو منطقه بیش از دو هزار درختچه از نوع یاس هلندی در حاشیه غربی بزرگراه آزادگان مورد کاشت قرار گرفته است.

فصیح ادامه داد: بزرگراه آزادگان حد فاصل بزرگراه شهید حجازی تا بزرگراه شهید خرازی در محدوده منطقه ۲۲ قرار دارد که بخش قابل توجهی از حاشیه این بزرگراه فضای سبز فراهم شده و بخش دیگر فاقد فضای سبز نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: در حوزه نگهداشت و توسعه فضای سبز بوستان جنگلی چیتگر در ماه های اخیر اقدامات گسترده ای به شکل کارشناسی مورد اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما