شناسهٔ خبر: 67260794 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه از ارزیابی شایستگی تخصصی و عمومی داوطلبین آزمون استخدامی دی ماه

دکتر صدیق جدید الاسلام در بازدید از ارزیابی تخصصی و عمومی داوطلبین آزمون استخدامی ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ دانشگاه گفت: در بین ۱۲۴ داوطلب، ۱۱۸ نفر در ۳ پنل اختصاصی و یک پنل عمومی مورد ارزیابی تخصصی و عمومی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

وی در گفت و گو با خبرنگار مفدا کردستان با اشاره به غیابت ۶ نفر از داوطلبین گفت: این ارزیابی با هماهنگی وزارت متبوع از تاریخ ۱۹ خرداد ماه شروع و امروز ۳۰ خرداد ماه پایان می باید.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه با اشاره به همکاری کارکنان، مدیران و کارشناسان ارشد دوره دیده در این ارزیابی افزود: با توجه به جذب نیروی شایسته در دانشگاه از همکاران دوره دیده و کار بلد به عنوان ارزیاب، ناظر و پشتیبان استفاده شده است.

ارزیابی شایستگی تخصصی و عمومی ۱۲۴ داوطلب آزمون استخدامی دی ماه


دکتر جدید الاسلامی ادامه داد: تعداد پنل اختصاصی و عمومی در روز ۵ بار با شرایط کاملا استاندارد و حفاظتی برگزار شد که داوطلبین بعد از کسب بالاترین نمره از مجموع مصاحبه و نمره کتبی برای انجام مراحل گزینش و سپس به عنوان استخدام پیمانی دانشگاه جذب می‌شوند.

وی از رشته های استخدامی در این آزمون خبر داد و گفت: کارشناس اتاق عمل، بیهوشی، پرستار، ماما، تغذیه، آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس مبارزه با بیماری ها و کارشناس فناوری اطلاعات سلامت از رشته های شرکت کننده در این آزمون بودند.

ارزیابی شایستگی تخصصی و عمومی ۱۲۴ داوطلب آزمون استخدامی دی ماه

نظر شما