شناسهٔ خبر: 67260586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش‌بینی ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد مشارکت مردم این شهرستان را در انتخابات مختلف حداکثری خواند و گفت: در انتخابات هشتم تیر در اسدآباد ۱۰۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

حسین‌علی شرکائی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است که نه تنها پشتوانه نظام هم خود مردم هستند بلکه سرنوشت هم توسط خود آنان تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: این درحالی است که در بسیاری از کشور‌های جهان نظام مردم‌سالاری دینی و یا مشارکت مردم در سرنوشت خود معنایی ندارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد انتخابات را رکن اصلی نظام خواند و افزود: این انتخابات راه اصلاح امور کشور است که مردم باید با مشارکت در پای صندوق‌های رأی در اصلاح این امور کمک کنند.

وی بیان کرد: کشور ایران اسلامی از قدرت کم‌نظیری برخوردار است، اما تکیه این نظام بر حضور مردم در صحنه‌های سیاسی آن است، بنابراین بدون شک حضور پرشور آنان در انتخابات قدرتمندی نظام را افزایش می‌دهد.

شرکائی انتخاب شخص اول اجرایی کشور را با اهمیت خواند و افزود: در انتخابات هشتم تیرماه امسال مردم شخص اول اجرایی کشور را انتخاب می‌کنند و انتخاب آنان قطعاً اثرگذار است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مردم شهرستان اسدآباد در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات، گفت: انتظار و توقع می‌رود مردم همچون گذشته در انتخابات این دوره هم مشارکت و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان اسدآباد در دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از این تعداد ۱۸ شعبه در بخش پیرسلمان و مابقی در بخش مرکزی و مرکر شهر اسدآباد است.

وی افزود: مردم شهرستان اسدآباد در آخرین انتخابات برگزار شده که مربوط به انتخابات نمایندگی مجلس بود، مشارکت ۶۲ درصدی داشته‌اند.

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان با وجود دو شهر اسدآباد و پالیز و دو بخش پیرسلمان و مرکزی در انتخابات مختلف مشارکت خوب و حداکثری داشته است.

چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نظر شما