شناسهٔ خبر: 67260558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

رگبارهای پراکنده در این استان‌های کشور

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۵۱ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -
روزنو :

رگبارهای پراکنده در این استان‌های کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی ها از وضعیت جوی استان ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق و مرکز کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۳۰ خرداد) در آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و برخی مناطق استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان و شرق کردستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد همچنین امروز در برخی نقاط شمال غرب رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه (۳۱ خرداد و اول تیر) در شمال غرب رگبار پراکنده و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و خراسان شمالی و شنبه (۲ تیر) در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: یکشنبه (۳ تیر) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و از جمعه تا یکشنبه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ خرداد) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، از بعد از ظهر وزش باد و گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد و جمعه (اول تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۵۱ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما