شناسهٔ خبر: 67260511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مراسم اربعین شهدای خدمت در سراسر خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی از برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت شهدای هفتم تیر در سراسر استان و مراسم‌محوری در بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جلسه برنامه‌ریزی ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر و اربعین شهدای خدمت، امروز در محل سالن جلسات دفتر نماینده معزز ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام محسن مشرفی در این جلسه گفت: موضوع بسیار حساس و مهم انتخابات با ایام دهه امامت و ولایت و چهلم شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر تقارن یافته است وبر اساس توصیه نماینده معزز ولی فقیه در استان، باید از فرصت‌های مغتنم پیش رو جهت بهره‌برداری و تبیین خدمات شهدای خدمت و انتخابات در امتداد امامت و ولایت که هر دو به سرچشمه نورانی اسلام ناب برمی‌گردد، استفاده حداکثری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی  ضمن توصیه به اعضای ستاد جهت جلوگیری از شائبه انتخاباتی و یا جانبداری از حزب و جناحی خاص در مناسبت‌های منتهی به انتخابات؛ از برگزاری مراسم گرامیداشت اربعین شهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان و سالروز شهادت حضرت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب در سراسر استان خبر داد.

وی درباره مراسم محوری مرکز استان نیز بیان کرد: مراسم محوری اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت شهدای هفتم تیر در شهر بیرجند، چهارشنبه ششم تیرماه از ساعت 9:30 صبح در محل مسجد امام حسین(ع) شهر بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/252/

نظر شما