شناسهٔ خبر: 67260508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار اصفهان بر بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان تاکید کرد

اصفهان-استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان کاشان، بر لزوم بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان در کوتاهترین زمان، تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن در کاشان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات کیفی جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی است‌.

وی ادامه داد: متأسفانه در آزادراه اصفهان_کاشان به دلیل نبود کیفیت مسیر، نارضایتی‌هایی برای مردم ایجاد شده است.

استاندار اصفهان تأکید کرد: البته این چالش در مسیر رفع است اما انتظار می‌رود با سرعت بیشتری بهسازی این محور بسیار مهم انجام و شیرینی آن به کام مردم بنشیند.

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های بخش‌های مختلف دولت سیزدهم به مردم، شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: این خدمت‌رسانی همه جانبه به مردم به دلیل رویکرد رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی است که خدمت‌رسانی شایسته به مردم را یک اصل مهم و رویکرد اساسی می‌دانستند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفتند، بسیاری از اتفاقاتی که امروز به طرح عمرانی و خدماتی تبدیل و در محور خدمت‌رسانی قرار گرفته، ناممکن به نظر می‌رسید.

مرتضوی افزود: اما امروز کشور بعد از سه سال به شرایط پایداری رسیده است، دولتی که با چند صد هزار میلیارد بدهی به رئیس جمهور شهید تحویل داده شد و در جلسات ابتدایی دولت سخن از این بود که حقوق مردادماه کارکنان دولت چگونه پرداخت شود؛ امروز در جایگاهی ایستاده که ما کارگاه عظیمی از فعالیت و پروژه‌های عمرانی را در کشور مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری در حوزه ایجاد راه‌های جدید و بهبود کیفیت و ایمنی راه‌ها شده است که قابل تقدیر است.

گفتنی است آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت با ارزش سه هزار میلیارد ریال و با هدف تسهیل در تردد و حذف نقطه حادثه‌خیز مجموعه با حضور استاندار اصفهان و معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

نظر شما