شناسهٔ خبر: 67260395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با هدف تسهیل در تردد و حذف نقاط حادثه خیز

بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای در کاشان

تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی آن درکاشان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ استاندار اصفهان در آیین بهره‌برداری از این طرح با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در کاشان گفت: ارائه خدمات کیفی جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی است.
سید رضا مرتضوی با بیان اینکه به دلیل نبود کیفیت مسیر در آزادراه اصفهان_کاشان با نارضایتی مردم مواجه هستیم، افزود: این مشکل در حال رفع است و انتظار می‌رود با سرعت بیشتری بهسازی محور در دستور کار قرار گیرد.
وی با قدردانی از فعالیت‌های دولت سیزدهم گفت: شهید جمهور آیت الله رئیسی زمانی که دولت را تحویل گرفت، بسیاری از اتفاقاتی که امروز به طرح عمرانی و خدماتی تبدیل و در محور خدمت‌رسانی قرار گرفته، ناممکن به نظر می‌رسید.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11231792"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263241/11231792?width=600&height=350"></script></div>


وی افزود: امروز کشور بعد از سه سال به شرایط پایداری رسیده، دولتی که با چند صد هزار میلیارد بدهی به رئیس جمهور شهید تحویل داده شد و در جلسات ابتدایی دولت سخن از این بود که حقوق مردادماه کارکنان دولت چگونه پرداخت شود؛ امروز در جایگاهی ایستاده که ما کارگاه عظیمی از فعالیت و طرح عمرانی را در کشور مدیریت می‌کند.
وی ادامه داد: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیاری در حوزه راه‌های جدید و بهبود کیفیت و ایمنی راه‌ها شد.
در آیین بهره‌برداری، از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت به ارزش سه هزار میلیارد ریال، با هدف تسهیل در تردد و حذف نقاط حادثه‌خیز به بهره برداری رسید.

بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان بهره برداری تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای کاشان
 

نظر شما