شناسهٔ خبر: 67260322 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

۱۲ هزار پرس غذای گرم در مهمانی غدیر توزیع می‌کنیم

الناز رحمت نژاد

مدیر هیأت ائمه اطهار(علیهم السلام) گفت: ۱۲ هزار پرس غذا که ۷ هزار پرس کوبیده و ۵ هزار پرس آب دوغ خیار است، در مهمانی ده کیلومتری غدیر توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا سبحانی مدیر هیأت ائمه اطهار (علیهم السلام) درباره برپایی موکب ائمه اطهار (علیهم السلام) در مهمانی ده کیلومتری غدیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: هیأت ائمه اطهار (علیهم السلام) بیش از ۱۰ سال است که در مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام فاطمیه، محرم و صفر، اربعین، ۱۳ رجب، نیمه شعبان و جشن عید غدیر در میادین مختلف تهران اقدام به برپایی موکب می‌کند.

وی با اشاره به مهمانی ده کیلومتری غدیر افزود: در این مهمانی توسط این موکب ۷ هزار پرس غذای گرم کوبیده توزیع می‌شود. همچنین با مشارکت هیأت فاطمیه ۵ هزار آب دوغ خیار هم نیز توزیع خواهد شد.

مدیر هیأت ائمه اطهار در ادامه سخنان خود گفت: موکب ائمه اطهار (علیهم السلام) وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و کاملاً مردمی است. ۸۰ نفر در این موکب مشغول خدمت رسانی هستند که برای آماده شدن برای حضور در مهمانی ده کیلومتری از یک ماه قبل کارهای خود را شروع کرده اند.

سبحانی گفت: استقبال مردم در جشن غدیر از موکب‌ ها بی نظیر است. آنقدر جمعیت در این مهمانی زیاد است که تردد از مقابل موکب‌ ها به سختی انجام می‌شود. به برکت نام امیرالمومنین (علیه السلام) مهمانی ده کیلومتری غدیر در دنیا مطرح و جهانی شده است.

نظر شما