شناسهٔ خبر: 67259946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرکرد خبرداد؛

آمادگی شهرستان شهرکرد برای برگزاری انتخابات پُرشور

شهرکرد-فرماندار شهرکرد از آمادگی شهرستان شهرکرد و پیش‌بینی شعب اخذ رأی برای برگزاری انتخاباتی پُرشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدالغنی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی شهرستان شهرکرد، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: با عنایت بر اصل ۱۳۱ قانون اساسی و شرایطی که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی حاکم بود در مدت زمان ۵۰ روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و برنامه زمانبندی آن توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به صدور دستور انتخابات و هیئت اجرایی طبق قانون ،۳۰ نفر معتمد شناسایی و دعوت شدند که هشت نفر آن‌ها به عنوان معتمد در ترکیب هیئت اجرایی و مطابق با قانون ۵ نفر عضو حقوقی هستند که نهایتاً ۱۳ نفر تمام فرایند انتخابات شهرستان را در هیئت اجرایی بررسی می‌نمایند.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: در شهرستان شهرکرد در دو بخش مرکزی و بخش لاران انتخابات برگزار می‌شود در بخش مرکزی ۱۰۶ شعبه و در بخش لاران ۲۹ شعبه جانمایی شده است.

عبدالغنی عنوان کرد: در انتخابات چهار راهبرد در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مورد اشاره است، در سه شاخصه رقابت، سلامت، امنیت همه تلاش خود را به منظور نیل به تحقق آن‌ها انجام می‌دهیم، در خصوص شاخصه مشارکت همه باید تلاش کنیم تا در هشتم تیرماه انتخاباتی با حضور همه اقشار در پای صندوق‌های رأی رخ دهد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ورق بخورد.

وی خاطرنشان کرد: در کلیه جلسات برگزار شده بر مباحثی که در چارچوب ماده ۲۱ به همکاری ادارات و دستگاه‌ها در خصوص برگزاری انتخابات و همچنین اصول اصل بی طرفی و ماده ۶۸ که افراد اداری را در زمان اداری اجازه نمی‌دهد که در بحث تجهیزات، امکانات یا تریبون‌های عمومی له یا علیه نامزدی اقدام کنند تاکید کردیم و موارد برای همگان بیان شده است.

فرماندار شهرکرد اضافه کرد: در راستای مشارکت حداکثری جلسات گسترده‌ای برگزار شد که ازجمله آن می‌توان به جلسه با ائمه جماعات، اقشار مختلف ازجمله کشاورزان، تاکسی‌داران و به مدیران اشاره کرد، در این جلسات بر اینکه مشارکت در انتخابات یک اصل و بسیار مهم است، تاکید شد.

عبدالغنی از کلیه احزاب و فعالان سیاسی شهرستان شهرکرد خواست تا در راستای جلب مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور همکاری نمایند.

نظر شما