شناسهٔ خبر: 67259747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتخابات همیشه برای جمهوری اسلامی، امنیت ساز بوده است

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات همیشه برای جمهوری اسلامی، امنیت ساز بوده است دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات همیشه برای جمهوری اسلامی، امنیت ساز بوده است

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ محمد شریف گلچین با بیان این مطلب در ستاد امنیت انتخابات استان که با حضور رده های نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی،  خدماتی، زیرساختی و ارتباطی برگزار شد، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان دهنده پای بندی آنها به آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با تشریح حوزه وظایف و اختیارات ستاد امنیت انتخابات استان به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و متذکر شد: همه ظرفیت های دستگاه ها و ارکان و اضلاع نظامی، انتظامی و امنیتی، مهیای برگزاری توأم با نظم انتخابات در استان می باشند.
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری با تأکید بر آمادگی استان برای برگزاری انتخابات هشتم تیرماه، از وظایف دستگاه ها در جریان انتخابات گفت و تصریح کرد: بررسی و ارزیابی مستمر وضعیت حفاظتی ادارات و دستگاه های اجرای دولتی بایستی به صورت منظم در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.
گلچین خاطرنشان کرد: دستگاه ها می بایست از همه ظرفیت های ممکن جهت ارتقاء آمادگی های لازم در مواجهه با تهدیدات و آسیب های احتمالی استفاده کنند. 
وی در ادامه با اشاره به دستور العمل های ابلاغی در این رابطه ، مسئولیت اصلی حفاظت و صیانت از ادارات را متوجه مدیران دستگاه ها دانست.
به گفته وی؛ کمیسیون حفاظت از اماکن و تأسیسات در بازدیدهای منظم و سرزده، وضعیت حفاظت فیزیکی ادارات را بررسی نموده و نواقص موجود برای رفع و جبران، به مدیران اعلام می شود . 
شایان ذکر است؛ ایمن سازی زیرساخت های ارتباطی، پیش بینی لایه های حفاظتی فنی ، آموزش مستمر نیروهای حفاطتی مجموعه ها، استفاده از ظرفیت شرکت های خدمات حفاظتی و مراقبتی در امرحفاظت و مراقبت از مجموعه های اداری، توجه به حفاظت از خطوط انتقال انرژی و نیرو و نظارت هوشمند از دیگر  نکات مورد تأکید در این جلسه بود .
مدیران دستگاه های اجرایی نیز طی گزارش هایی آخرین وضعیت حفاظتی دستگاه ها را تشریح نموده و روشنگری های لازم در جهت رفع مشکلات و نواقص انجام شد. 
در این جلسه بر ضرورت خودحفاظتی و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پیش رو در حوزه های اجرایی و خدمات رسان تأکید شد.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما