شناسهٔ خبر: 67259625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کری خوانی ستاره تیم‌ ملی؛ قهرمانی پرسپولیس خسته‌کننده شده!/ بود و نبود VAR فرقی ندارد

سعید احمد عباسی، صحبت‌های جالبی در مورد قهرمانی پرسپولیس انجام داد.

صاحب‌خبر -

سعید احمد عباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران در حاشیه مراسم بهترین‌های فوتسال، در مورد بازگشت به لیگ داخلی گفت: جدایی من از اسپانیا و پیوستنم به گیتی پسند این بود که بین پایان لیگ اسپانیا و شروعش ۴، ۵ ماه فاصله است و این استراحت قبل از جام جهانی من را اذیت می‌کند و تصمیم گرفتم به ایران و یکی از بهترین تیم‌های آسیا برگردم. خیلی خوشحالم که به این باشگاه آمدم.

او در مورد برگشت سایر لژیونرها ادامه داد: حسین طیبی سال‌های زیادی در اروپا بازی کرده و درجه یک است. مسلم، سالار و خودم دانشجو هستیم و خدمت سربازی را انجام ندادیم و خیلی شرایط‌مان برای رفت و آمد سخت است و هر سه ماه برای یک امضا باید برگردیم و این رفت و آمدها اذیت می‌کند و تیم‌ها نمی‌توانند به بازیکنان ایرانی اعتماد کنند. امیدوارم در مورد سربازی بازیکنان اتفاق خوبی بیفتد.

او در مورد کسب جوایز آقای گلی جام ملتها و بهترین بازیکن این تورنمنت گفت: من جوایزی که کسب کردم برای تیم‌مان است و اجازه بدهید بقیه نظر بدهند و خودم چیزی نگویم بهتر است.

احمد عباسی راجع به قهرمانی پرسپولیس گفت: فوتبال را دنبال می‌کنم. پرسپولیس خسته کننده کرده کار را برای همه و قهرمانی‌هایش تکراری شده! با افتخار پرسپولیسی هستم. 

او در مورد حرف و حدیث‌ها راجع به گل قهرمانی پرسپولیس گفت: وی‌ای‌آر بیاید خیلی خوب است اما فرقی برای پرسپولیس و تیمی که هفت سال است قهرمان شده نمی‌کند. نمی‌شود یک تیمی اتفاقی این همه سال قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: وقتی ایران قهرمان شد، به ازبکستان تبریک گفتند/ بغلم می‌کنند و پشت سرم حرف می‌زنند!

نظر شما