شناسهٔ خبر: 67259568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی:

انتخابات همیشه برای جمهوری اسلامی امنیت‌ساز بوده است

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات همیشه برای جمهوری اسلامی، امنیت‌ساز بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمد شریف گلچین امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد _ در ستاد امنیت انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان دهنده پای بندی آن‌ها به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تشریح حوزه وظایف و اختیارات ستاد امنیت انتخابات استان و اقدامات صورت گرفته در این راستا افزود: همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها، ارکان و اضلاع نظامی، انتظامی و امنیتی، مهیای برگزاری توأم با نظم انتخابات در استان هستند.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر آمادگی استان برای برگزاری انتخابات هشتم تیر، از وظایف دستگاه‌ها در جریان انتخابات گفت و تصریح کرد: بررسی و ارزیابی مستمر وضعیت حفاظتی ادارات و دستگاه‌های اجرای دولتی باید به‌صورت منظم در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

وی گفت: دستگاه‌ها باید از همه ظرفیت‌های ممکن جهت ارتقای آمادگی‌های لازم در مواجهه با تهدیدات و آسیب‌های احتمالی استفاده کنند.

گلچین در ادامه با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی در این رابطه، مسئولیت اصلی حفاظت و صیانت از ادارات را متوجه مدیران دستگاه‌ها دانست.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: کمیسیون حفاظت از اماکن و تأسیسات در بازدیدهای منظم و سرزده، وضعیت حفاظت فیزیکی ادارات را بررسی کرده است و نواقص موجود برای رفع و جبران، به مدیران اعلام می‌شود.

نظر شما