شناسهٔ خبر: 67259345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی» آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی»، صبح امروز در مجتمع فرهنگی حضرت زهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.  

صاحب‌خبر -

سرهنگ جمال مغروری، معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ

به گزارش خبرنگار ایکنا، افتتاحیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی»، صبح امروز، چهارشنبه 30 خردادماه در مجتمع فرهنگی و حسینیه حضرت زهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.  
 
سرهنگ جمال مغروری، معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم گفت: این نمایشگاه در سه بخش شکل گرفته که یک بخش مربوط به سالن امید است که با تلاش اندیشکده‌های حوزوی اطلاعاتی گردآوری شده و در این سالن به معرض نمایش گذاشته شده است. بخش دوم مربوط به دستاوردهای وزارتخانه‌هاست و بخش سوم هم مربوط به شخصیت و ویژگی‌های فردی شهید آیت‌الله رئیسی است. 
 
وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و سومین سالی است که برگزار می‌شود و هدف ما این بود تا دستاوردهای دولت مردمی در سه سال متوالی مورد ارزیابی و مقایسه قرار گیرد. عزیزانی که از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند از کیفیت نمایشگاه تقدیر و تشکر کردند. این نمایشگاه آخرین نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی است.
 
معاون اجرایی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: شهدا برای کشور ما دارای ارزش هستند چون هرچه داشتند برای اقتدار و عزت کشور تقدیم کردند و به همین دلیل عزیزانی که از این نمایشگاه بازدید می‌کنند دقت نظر داشته باشند. ما می‌خواهیم خروجی این نمایشگاه را به کتابچه تبدیل کنیم. دولت شهید رئیسی از خود مردم بود و خستگی نمی‌شناخت و کسانی را به کار گرفت که این روحیه را داشتند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین توسل‌پناه، مبلغ و تبیین‌گر دینی به عنوان سخنران بعدی این نشست اظهار کرد: شهید رئیسی آنچه را که از خود ماندگار کرد روحیه خدمت به مردم بود و او خادم الرضا بودن و خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانست و شخصیت‌هایی که خدایی می‌شوند ماندگار می‌شوند.
 
وی افزود: یکی از مشکلات ما در جمهوری اسلامی این است که نتوانستیم به درستی روایت کنیم و وقتی نتوان روایتگری درست کرد گسستی در جامعه اتفاق می‌افتد به‌ویژه اینکه دشمن هم جنگ نرم را آغاز کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین توسل‌پناه با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: جمهوری اسلامی توانست به خوبی مقابل جبهه باطل بایستد و باید درک درستی از دستاوردها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران داشت. دشمن امروز می‌خواهد این دستاوردها را زیر سؤال ببرد ولذا برای جوانان و ملت باید این دستاوردها را به نمایش گذاشت و تبیین کرد تا برای حضور پای صندوق‌های رأی ترغیب شوند و از سوی دیگر از عوارض عدم حضور هم گفته شود.
 
این مبلغ دینی بیان کرد: اگر دستاوردها را نگوییم مغفول باقی می‌مانند و گویا هیچ دستاوردی وجود نداشته است. شهید رئیسی رئیس‌جمهوری بود که دستاوردها را مدام بیان می‌کرد و درصدد امیدآفرینی بود. در این نمایشگاه گوشه‌ای از دستاوردهای دولت ایشان به نمایش گذاشته شده است. در صورتی که دولت قبلی واردات واکسن را به تحریم‌ها و FATF گره زده بود ولی شهید رئیسی بدون توجه به اینها واردات واکسن را انجام داد و از سوی دیگر بدهی دولت‌ قبل را پرداخت کرد.
 
حجت‌الاسلام توسل‌پناه در پایان تأکید کرد: از اقدامات ویژه دولت شهید رئیسی این بود که ناامید نشد و همیشه تلاش کرد تا با کمک مردم مشکلات را برطرف کند.
انتهای پیام

نظر شما