شناسهٔ خبر: 67259082 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دویست و پنجاه و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

7 شهید در بمباران چادر آوارگان در رفح/ قطعی اینترنت در رفح/ تشدید تنش در جبهه شمالی همزمان با سفر مقام آمریکایی به لبنان

رژیم صهیونیستی در دویست و پنجاه و هفتمین روز متوالی حملات خود به غزه، با ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار غیرنظامیان، به جنایت و نسل‌ کشی در این منطقه تحت محاصره ادامه می‌ دهد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) هواپیماها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) بار دیگر چادرهای آوارگان فلسطینی در جنوب نوار غزه را بمباران کردند و با ادامه حملات و بمباران مناطق مختلف غزه، ده‌ها شهید و زخمی برجا گذاشتند.

 

7 شهید در بمباران چادر آوارگان در رفح

سحرگاه چهارشنبه همزمان با بمباران چادرهای آوارگان در منطقه ساحلی "المواصی" در شمال غربی شهر رفح و چادرهای آوارگان منطقه "الشاکوش" در غرب رفح و پیشروی نیروهای اشغالگر به سمت محله "سعودی" و محله "الطیاره" در غرب این شهر، تاکنون شهادت 7 نفر گزارش شده است.

هواپیماهای رژیم اشغالگر همزمان با شلیک گلوله ها و تیراندازی خودروهای اشغالگر در نزدیکی بیمارستان صحرایی اماراتی در شهر رفح، به مناطق غربی شهر رفح حمله کردند.

قایق‌های نیروی دریایی ارتش رژیم اشغالگر نیز به مناطق غربی اردوگاه الشاطی به شدت شلیک کردند.

همزمان با بمباران‌ شدید هوایی، جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت محله السعودی 2 و 3 در غرب رفح حرکت کردند.

درگیری‌ها در غرب رفح به شدت ادامه دارد.

گزارش‌ها از قطعی اینترنت در رفح حکایت دارد.

 

6 شهید و 10 زخمی در بمباران خانه‌ای در غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه ا‌ی در منطقه «الشیخ رضوان» در شهر غزه را بمباران کردند که این جنایت تاکنون 6 شهید و 10 زخمی به دنبال داشته است.

 

تشدید تنش در جبهه شمالی همزمان با سفر مقام آمریکایی به لبنان

جنبش حزب‌الله لبنان با تأکید بر تداوم حملات خود به فلسطین اشغالی تا زمان توقف نهایی جنگ غزه، عملیات موشکی و پهپادی خود به این منطقه را از هفته گذشته که یکی از فرماندهان ارشد آن در جریان تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تشدید کرده است.

 

حمله حزب الله لبنان به کارخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان ما موفق شدند در عملیاتی کارخانه صنعتی "بالاسان" تولید کننده تسلیحات رژیم صهیونیستی در "کیبوتص ساسا" را با موشک‌های فلق هدف قرار دهند.

بر اساس این گزارش، این کارخانه در تسلیح و محافظت از خودروها برای ارتش رژیم صهیونیستی فعالیت دارد.

حزب الله لبنان پیش تر نیز با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن پایگاه نظامی اسرائیلی المناره در مرز لبنان خبر داده بود.

 

بیش از 30 حمله هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به فرودگاه الحدیده

مدیریت فرودگاه الحدیده در غرب یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی با هدف توقف  حمایت‌های یمن از مردم فلسطین تاکنون بیش از 30 بار به این فرودگاه حمله هوایی کرده است.

در اطلاعیه مدیریت فرودگاه الحدیده آمده است که حملات ائتلاف آمریکایی-انگلیسی در امتداد 9 سال محاصره و تخریب زیرساخت‌های یمن از سوی ائتلاف سعودی است.

 

در حال تکمیل...

نظر شما