شناسهٔ خبر: 67258985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار خراسان جنوبی:

از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسم عید غدیر استفاده می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: از همه ظرفیت‌های مردمی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مهمانی کیلومتری غدیر استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، مهدی جعفری در کمیته فرهنگی ستاد مردمی مهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در جهت همکاری و مدیریت واحد مراسم به‌کار بگیریم که مراسمی متناسب با موازین شهدای خدمت و عید غدیر انجام شود.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در حد توان و بضاعت بتوانیم روز عید سعید غدیر خم را برای مردم خراسان جنوبی به‌عنوان یک رو به یادماندنی در کنار خانواده‌هایشان رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام محمد سالاری‌مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه ثبت‌نام از گروه‌های راغب به برپایی موکب انجام شده است، اظهارکرد: تعداد ۱۱۰ گروه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۰ گروه تمایل به برپایی موکب فرهنگی دارند.

علی حسین‌پور دبیر جبهه فرهنگی استان خراسان جنوبی هم متذکر شد: ذیل این کمیته فرهنگی، کارگروه‌های دیگر برای برنامه‌ریزی بهتر و انجام هماهنگی بیشتر در همه زمینه‌ها تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، جشن مهمانی بزرگ عید غدیر، برای دومین سال متوالی، روز سه‌شنبه پنجم تیر، از ساعت چهار عصر تا ۲۲ شب، با حضور مواکب، هیئت‌ها، کانون‌ها، مؤسسات خیریه و نیکوکاری، جامعه قرآنی، ستایشگران اهل‌بیت (ع) اصناف و بازاریان، مجموعه‌های فرهنگی و هنری، گروه‌های جهادی، تیم‌های ورزشی، اقشار بسیج، گروه‌های مردمی و خانوادگی در فاصله میدان قدس تا بوستان شهدای گمنام برگزار می‌شود.

نظر شما