شناسهٔ خبر: 67258804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۱ آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تجهیز و به روزرسانی شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۱۱ آزمایشگاه این شرکت با هدف افزایش سطح کیفی آب شرب تجهیز و به روزرسانی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابوالحسن عالی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمایشگاه تخصصی شرکت آبفا استان بوشهر شامل چهار آزمایشگاه باکتریولوژی آب، سه آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی، یک آزمایشگاه ریز آلاینده معدنی، یک آزمایشگاه باکتریولوژی تصفیه خانه آب، یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی تصفیه خانه آب و یک آزمایشگاه بیولوژی است.

وی بیان کرد: در این آزمایشگاه‌ها ۱۲ آزمایشگر و چهار نمونه‌بردار به طور مستمر فعال هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی نیز این شرکت در بخش کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی سه میلیارد ریال، در تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه «کلستریدیوم پرفرژنس» ۵.۲ میلیارد ریال و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی قریب به ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

بیشتر بدانید

۱۶ طرح فاضلاب در استان بوشهر در دست اجرا است

ترمیم ۲۱ مورد هدررفت آب در استان بوشهر

نوسازی تجهیزات آزمایشگاه‌های شرکت آبفا بوشهر با بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار

عالی افزود: یک آزمایشگاه باکترولیوژی و یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی شرکت آبفا استان نیز در زمینه استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ موفق به اخذ و تمدید گواهینامه شده است.

وی عنوان کرد: همچنین یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی و یک آزمایشگاه فلزات سنگین نیز در مرحله اجرا و پیاده سازی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: شرکت آبفا استان بوشهر از لحاظ تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت های پیشگام کشور است که این مهم نویدبخش تامین سطح کیفی آب شرب استان است.

نظر شما