شناسهٔ خبر: 67258781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد:

کاهش ۴۰ کیلومتری محور مسجدسلیمان به اهواز - اکونیوز

اقتصاد ایران: اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اجرای جاده میانبر بیش از ۴۰ کیلومتر از محور مسجدسلیمان به اهواز کاهش می‌یابد و یکی از مطالبات مردم محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مسعود بیات منش شامگاه سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین طرح‌های مسجدسلیمان جاده میانبر و کمربندی این شهرستان است که پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار و اجرای این طرح مهم انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اجرای جاده میانبر بیش از ۴۰ کیلومتر از محور مسجدسلیمان به اهواز کاهش می‌یابد و یکی از مطالبات مردم محقق می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از طرح‌های راهسازی در شهرستان مسجدسلیمان ساخت و احداث جاده کمربندی است که با اختصاص اعتبار اجرای این طرح به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: در بحث ساخت ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان مقرر شده این طرح در مدت زمان مشخص تعیین تکلیف و تجهیز کارگاه شود تا عملیات ساخت آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان لالی نیز مهم‌ترین مهمترین مسائل و چالش‌ها در حوزه راه سازی و مسکن مطرح شد که مقرر شد محوطه سازی و روکش آسفالت مسکن مهر این شهرستان در ماه‌های آینده به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: همچنین در خصوص تعریض و بهسازی محور مسجدسلیمان به لالی نیز مباحثی مطرح و مقرر شد از طریق وزارت متبوع این پروژه پیگیری شود.

وی گفت: در خصوص شهرستان هفتکل و مسائل و مشکلات آن نیز مباحثی مطرح شد که عمده آنها آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن مباحث شهرسازی و بازآفرینی شهری بود که مقرر شد از هفته آینده آماده سازی سایت احداث طرح نهضت ملی مسکن آغاز شود.

بیات منش به مسائل شهرستان هفتکل در حوزه راه‌سازی اشاره کرد و گفت: در خصوص تکمیل خروجی هفتکل و تقاطع غیر همسطح میدان کارخانه سیمان نیز زمانبندی مورد نیاز برای اجرا و اتمام پروژه‌ها انجام شد.

وی تصریح کرد: یکی از موارد مطرح شده در این نشست مصلی نماز جمعه هفتکل بود که مقرر شد برای تکمیل و تجهیز آن مکاتباتی با وزارت متبوع داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص تکمیل مسکن مهر باقیمانده هفتکل نیز اظهار کرد: مسائل و مشکلات تعاونی‌ها را بررسی کرده و مقرر شد برای ساخت مسجد و مدرسه نیز اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام شود.

بیات منش به پروژه‌های راه و شهرسازی در اندیکا اشاره کرد و افزود: مهمترین برنامه برای توسعه و عمران شهرستان اندیکا گسترش و بهبود راه‌های ارتباطی این شهرستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به تکمیل چهار خطه مسجدسلیمان- اندیکا تاکید کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه مقرر شد مکاتباتی را با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل داشته باشیم و اعتبارات لازم را با کمک نماینده شهرستان پیگیری کنیم.

نظر شما