شناسهٔ خبر: 67258754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگاه‌های نظارتی به نفع مردم و در راستای رعایت حقوق مصرف کننده در حوزه بازار ورود کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ، ضمن اشاره به نظارت دقیق در سطح بازار، گفت: برای ایجاد تعادل در بازار و اینکه در حق مصرف کننده اجحاف نشود تمام دستگاه‌ها با همراهی و همدلی، در رعایت حقوق مصرف کننده و به نفع مردم اهتمام ویژه داشته باشند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ، ضمن اشاره به نظارت دقیق در سطح بازار، گفت: برای ایجاد تعادل در بازار و اینکه در حق مصرف کننده اجحاف نشود تمام دستگاه‌ها با همراهی و همدلی، در رعایت حقوق مصرف کننده و به نفع مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، ناصر فخر موحدی افزود: دستگاه های عضو کمیسیون موظف به انجام دقیق وظایف خود هستند و با عملکرد خوب مدیران در سطح بازار استان تعادل و شکست قیمت به وجود آمده است.

فخر موحدی عنوان کرد: به طور مثال با ورود دستگاه ها برای تامین و توزیع گوشت گوساله منجمد و گرم تا حدودی کاهش قیمت در این زمینه ایجاد شد که باید این تمهیدات و کاهش قیمت برای دیگر اقلام نیز انجام شود.

وی ضمن اشاره به شفاف سازی قیمت ها و رعایت نصب برچسب قیمت از سوی واحدهای عرضه، تاکید کرد: با توجه به گرم شدن هوا و تاثیرگذاری آن بر رعایت بهداشت کالاها، باید کنترل و نظارت بیشتری در راستای تامین سلامت مردم اعمال شود.

وی تاکید کرد: ۲۱ دستگاه مسئول نظارت بر تنظیم بازار استان گزارش عملکرد سه ماهه را ارائه دهند تا نظارت و بازرسی های میدانی انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما