شناسهٔ خبر: 67258729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در کرمانشاه تا ۱۰ تیر ادامه دارد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در این استان که از اردیبهشت آغاز شده است تا دهم تیر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، زهرا نجار امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در جمع خبرنگاران درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی، اظهار کرد: فرآیند تربیتی ثبت‌نام پایه اول در سال جاری نیز طبق سال‌های گذشته از بیستم اردیبهشت شروع شده است و تا دهم تیر ادامه دارد.

وی افزود: این فرآیند تربیتی در یکی دو سال اخیر به شیوه ترکیبی انجام می‌شود، به این صورت که والدین پیش از ثبت‌نام باید سنجش سلامت تحصیلی کودکان‌شان را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: والدینی که کودک‌شان همه شرایط سنجش و سنی را دارا است، برای ثبت‌نام پایه اول از طریق درگاه ملی دولت به نشانی my.medu.ir اقدام و نزدیک‌ترین مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نجار تاکید کرد: والدین بی‌درنگ پس از ۴۸ ساعت از ثبت‌نام در درگاه دولت برای اطمینان از قطعیت آن، حضوری به مدرسه‌ای که انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.

وی ادامه داد: والدینی که سال جاری دانش‌آموز پایه اول دارند در این ۱۰ روز فرصت باقی‌مانده که سامانه کتاب برای پایه اول فعال می‌شود، ثبت درخواست کتاب را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: والدینی که کودک پنج سال تمام دارند و قصد دارند در پیش‌دبستانی ثبت‌نامش کنند از پانزدهم تیر به نزدیک‌ترین کودکستان محل زندگی مراجعه کنند که این پیش‌دبستانی ممکن است مستقل یا ضمیمه مدارس دولتی باشد.

نظر شما