شناسهٔ خبر: 67258614 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش‌های رگباری باران زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس هواشناسی استان گفت: وزش باد نسبتا شدید و بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

بارش‌های رگباری باران زنجان را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سلطانی گفت: آسمان اغلب مناطق استان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است که این شرایط از بعدازظهر با افزایش پوشش ابر‌ها و بارش‌های رگباری و وقوع رعد و برق همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در استان تا پایان این هفته ادامه می‌یابد و کماکان انتظار بارش‌های پراکنده نیز وجود دارد، افزود: بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: هرچند بارش‌ها در استان فراگیر و گسترده نیست، اما به صورت محلی و نقطه‌ای می‌تواند شدت زیادی داشته باشد که این وضعیت موجب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

وی به هم استانی‌ها توصیه کرد: طی این مدت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد و توقف نکنند و در ارتفاعات نیز به جهت وقوع رعد و برق حضور نیابند.

سلطانی ادامه داد: به لحاظ دمایی نیز در استان تا آخر این هفته تغییر قابل ملاحظه‌ای روی نخواهد داد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

نظر شما