شناسهٔ خبر: 67258591 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در فضای مجازی مطرح شد؛

سفارت ایران در رُم، ایرانیان مقیم ایتالیا را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

تهران-ایرنا- سفارت جمهوری اسلامی ایران در رُم در پیامی اتباع ایران در ایتالیا را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم پایتخت کشور ایتالیا در حساب رسمی خود در فضای مجازی با دعوت از اتباع ایران در این کشور برای شرکت در انتخابات عنوان داشت: ما همه به تمدن، تاریخ و فرهنگ ایرانی خود افتخار می کنیم و وظیفه داریم در همه شئون و ارکان نظام حکومتی خود شریک باشیم. حضور در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت آینده مملکت، از مصادیق بارز ادای دین به کشور عزیزمان ایران است.

در ادامه این یادداشت آمده است: بیایید همه با هم شجاعانه و فعالانه در انتخابات روز جمعه ۲۸ ژوئن شرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، پیش تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در اطلاعیه‌ای خطاب به ایرانیان مقیم این کشور اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز مقیم ایتالیا می‌رساند که سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در راستای وظایف سازمانی خود در قالب راهکارهای مختلف، اقدام به اطلاع رسانی در مورد زمان و مکان انتخابات آتی ریاست جمهوری و بیان اهمیت آن برای جامعه مخاطب کرده است. از جمله این اقدامات بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی دانشگاه‌های ایتالیا در قالب همکاری‌های متقابل و سازنده می‌باشد. دانشگاه های مذکور نیز با اقدامی مثبت و سازنده نسبت به این اطلاع‌رسانی اقدام نمودند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه تعداد انگشت شماری از معاندین و خائنین به مملکت در قالب به اصطلاح "جامعه ایرانیان" که افکار عمومی ایتالیا به ویژه ایرانیان مقیم از عقبه خیانت آنها به خوبی آگاهی دارند با بهره گیری از ابزار کهنه سیاه نمایی و به منظور جلوگیری از حضور هموطنان عزیز جهت شرکت در انتخابات، از طرق مختلف متوسل به فشار و تهدید ایرانیان مقیم و دانشجویان عزیز شده‌اند.

نظر شما