شناسهٔ خبر: 67258429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

با حضور پرشور دانشجویان؛

مرحله نهایی سومین دوره مسابقه دانش مراقبت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد

به اهتمام انجمن علمی پرستاری و با حضور پرشور دانشجویان مرحله نهایی سومین دوره مسابقه دانش مراقبت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به اهتمام انجمن علمی پرستاری و با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و زنجان، مرحله نهایی سومین دوره مسابقه دانش مراقبت، سه شنبه ۲۲ خرداد در سالن جلسات دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

در بخش آغازین، گروه های ورنیکه و ویتالیتی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و ریتالین و آمیگدال از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ در ادامه گروه ورنیکه و آمیگدال از سایرین پیشی گرفته و به بخش دوم مسابقه راه یافتند.

مرحله نهایی سومین دوره مسابقه دانش مراقبت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد

در پایان، تیم آمیگدال از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با امتیاز ۲۸.۳۵ موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد؛ همچنین تیم ورنیکه، با اختلاف ناچیز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

در این دوره از مسابقات، متین دوستی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مه‌سیما حسنی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین بعنوان برترین بازیکنان مرحله پایانی انتخاب شدند.

دکتر محمدرضا شیخی، معاون فرهنگی دانشجویی از تلاش های ارزشنده عوامل برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

دکتر کرامتکار رییس دانشکده پرستاری و مامایی اظهار داشت: برپایی این مسابقات موجب تعالی و پیشرفت دانش پرستاری و ارتقای جایگاه این رشته در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهد شد.

مرحله نهایی سومین دوره مسابقه دانش مراقبت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد

دکتر حسین رفیعی، مشاور علمی انجمن علمی پرستاری نیز گفت: تیم کنونی انجمن علمی و تلاش هایش در جهت آگاه سازی دانشجویان و هموار کردن مسیر روشنی بخش علم‌جویی بی سابقه بوده، و مایه بالندگی و سرافرازی دانشکده است.

نظر شما