شناسهٔ خبر: 67258204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم جستجوی مفقودین معدن شن و ماسه در شازند

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه: سعی می‌کنیم که در روز‌های آینده اخبار خوبی را به گوش خانواده‌های مصیبت دیده برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ حسین ساجدی‌فر گفت: از روز سوم که مدیریت معدن بر عهده ما گذاشته شده است، عملیات امداد و نجات در چند مرحله پیش رفته است.

او افزود: مرحله اول بحث ایمن سازی مسیر بود که در جبهه شمالی و توسط بیل مهندسی در حال انجام است و با توجه به اینکه نقطه‌یابی مفقودین از چند جهت بررسی شده و توانستیم به نقطه دقیق برسیم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه ادامه داد: جبهۀ دوم با استفاده از ماشین آلات مهندسی شروع شده و درحال تخلیه بار هستیم تا به نقطه هدف برسیم.سعی می‌کنیم که در روز‌های آینده به نقطه مورد نظر برسیم و اخبار خوبی را به گوش خانواده‌های مصیبت دیده برسانیم.

معاون امور عمرانی فرماندار شازند: تمام امکانات و لوازمی که برای جستجوی مفقودین از لحاظ دستگاه‌هایی که لازم بوده است در اختیار گذاشته شده است.

رضایی افزود: استاندار تأکید کرد هر چیزی که برای پشتیبانی لازم است در اختیار قرار گیرد.

<div id="video-display-embed-code_11232530"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263146/11232530?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما